Anonym bruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er hun!! Akkurat sĂ„nn er det. Jeg og samboer har sex ca 1 gang i uka. Men jeg vil ha mer, mer,mer!! Vi hadde veldig spennende sex fĂžr og slikt dađ€Ș men nĂ„ etter 2 tette barn er det ganske kjedelig og uforutsigbart. Jeg vil att han skal ta meg skikkelig hardt, slikke meg og vise att han tenner pĂ„ meg. đ„ł og det er ikke noe galt med underlivet mitt sĂ„ det er fortsatt godt for bĂ„de han og meg. Jeg er nesten blitt mer fĂžlsom etter fĂždsleneđ jeg er bare 30 Ă„r og livredd for att sexlivet nĂ„ er over!! MĂ„ jeg virkelig vĂŠre utro for Ă„ fĂ„ meg ett skikkelig knull?đđȘ og ja jeg har snakket med han om det, men han sier bare att det kommer seg snart. Det har han sagt lenge sĂ„ jeg tror ikke pĂ„ han lenger. Er han som har mindre lyst enn meg. Han jobber og jeg er hjemme. Hilsen kĂ„t husmorđđ Anonymkode: 8b758...097
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Har ikke sett serien, men det du beskriver hÞres helt forferdelig ut! Sex én gang i uka? Vi har mange unger, over 4, og bortsett fra de fÞrste ukene etter fÞdsel, har vi hatt sex 4-7 ganger i uka. Hvilke grunner har din mann til ikke Ä ville ha sex? Det er ikke nok Ä si at det bare er sÄnn. Han mÄ forklare bedre, sÄnn at dere kan finne en lÞsning. Anonymkode: 529c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (PĂ„ 13.7.2021 den 8.27): Jeg er hun!! Akkurat sĂ„nn er det. Jeg og samboer har sex ca 1 gang i uka. Men jeg vil ha mer, mer,mer!! Vi hadde veldig spennende sex fĂžr og slikt dađ€Ș men nĂ„ etter 2 tette barn er det ganske kjedelig og uforutsigbart. Jeg vil att han skal ta meg skikkelig hardt, slikke meg og vise att han tenner pĂ„ meg. đ„ł og det er ikke noe galt med underlivet mitt sĂ„ det er fortsatt godt for bĂ„de han og meg. Jeg er nesten blitt mer fĂžlsom etter fĂždsleneđ jeg er bare 30 Ă„r og livredd for att sexlivet nĂ„ er over!! MĂ„ jeg virkelig vĂŠre utro for Ă„ fĂ„ meg ett skikkelig knull?đđȘ og ja jeg har snakket med han om det, men han sier bare att det kommer seg snart. Det har han sagt lenge sĂ„ jeg tror ikke pĂ„ han lenger. Er han som har mindre lyst enn meg. Han jobber og jeg er hjemme. Hilsen kĂ„t husmorđđ Anonymkode: 8b758...097  Nei, jeg er 40, ser ikke serier som er for ungdom. Jeg ser pĂ„ Dagsveryen og slike ting. Er skikkelig kjedelig... Anonymkode: b1ff5...cdf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden):  Nei, jeg er 40, ser ikke serier som er for ungdom. Jeg ser pÄ Dagsveryen og slike ting. Er skikkelig kjedelig... Anonymkode: b1ff5...cdf Men vi har mye sex da. 3-4 ganger i uka... Vi tenner fortsatt pÄ hverandre til tross 17 Ärs ekteskap. Anonymkode: b1ff5...cdf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ikke sett serien, men det du beskriver hĂžres helt forferdelig ut! Sex Ă©n gang i uka? Vi har mange unger, over 4, og bortsett fra de fĂžrste ukene etter fĂždsel, har vi hatt sex 4-7 ganger i uka. Hvilke grunner har din mann til ikke Ă„ ville ha sex? Det er ikke nok Ă„ si at det bare er sĂ„nn. Han mĂ„ forklare bedre, sĂ„nn at dere kan finne en lĂžsning. Anonymkode: 529c9...4c0 Han sier han bare er sliten, og att han har perioder der han ikke er sĂ„ lysten pĂ„ sex alltid. Slike perioder har hatt hatt hele tiden med andre damer ogsĂ„. Jeg tenker att han ikke tenner pĂ„ meg lengerđ og er egentlig veldig lei meg. NĂ„r jeg prĂžver og snakke om dette blir han bare sur og sier jeg skal slutte og mase om dette sexgreiene. SĂ„ jeg har egentlig bare gjitt opp, jeg har tidligere tatt insiativ med fks suging og sĂ„nn men da har han av og til sovnet eller den blir slapp. Og da gidder jeg ikke mer!! Og legger meg og sover. SĂ„ tenker jeg ikke er bra nokk for han lenger! SĂ„ nĂ„ skal jeg spille kostbar og hĂ„pe det kan vekke instinktet hans littđ€ han skal ikke fĂ„ se meg naken lenger eller att jeg tar insiativ sĂ„ skal jeg se hbir lang tid det tar fĂžr han merker noe. Hi Anonymkode: 8b758...097
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men vi har mye sex da. 3-4 ganger i uka... Vi tenner fortsatt pĂ„ hverandre til tross 17 Ă„rs ekteskap. Anonymkode: b1ff5...cdf Dagsnytt og sexđ€ŁÂ de hĂžrtest hĂžy ut, kos deređ Hi Anonymkode: 8b758...097
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #7 Skrevet 14. juli 2021 Elin??? đđđđđ Anonymkode: d78cd...b68
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #8 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Elin??? đđđđđ Anonymkode: d78cd...b68 Nei , jeg heter ikke Elinâș mitt navn begynner pĂ„ L. Hi Anonymkode: 8b758...097
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Han sier han bare er sliten, og att han har perioder der han ikke er sĂ„ lysten pĂ„ sex alltid. Slike perioder har hatt hatt hele tiden med andre damer ogsĂ„. Jeg tenker att han ikke tenner pĂ„ meg lengerđ og er egentlig veldig lei meg. NĂ„r jeg prĂžver og snakke om dette blir han bare sur og sier jeg skal slutte og mase om dette sexgreiene. SĂ„ jeg har egentlig bare gjitt opp, jeg har tidligere tatt insiativ med fks suging og sĂ„nn men da har han av og til sovnet eller den blir slapp. Og da gidder jeg ikke mer!! Og legger meg og sover. SĂ„ tenker jeg ikke er bra nokk for han lenger! SĂ„ nĂ„ skal jeg spille kostbar og hĂ„pe det kan vekke instinktet hans littđ€ han skal ikke fĂ„ se meg naken lenger eller att jeg tar insiativ sĂ„ skal jeg se hbir lang tid det tar fĂžr han merker noe. Hi Anonymkode: 8b758...097 Dette hĂžrtes trist ut! FĂ„r hĂ„pe planen din virker†Anonymkode: 529c9...4c0
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dette hĂžrtes trist ut! FĂ„r hĂ„pe planen din virker†Anonymkode: 529c9...4c0 Ja fĂ„r hĂ„pe detđ vi hadde planlagt og kansje fĂ„ ett 3 og siste barn ogsĂ„ menđ vi fĂ„r seđ var ikke sĂ„nn jeg sĂ„ det for meg. Hi Anonymkode: 8b758...097
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 On 7/13/2021 at 8:27 AM, Anonym bruker said: Jeg er hun!! Akkurat sĂ„nn er det. Jeg og samboer har sex ca 1 gang i uka. Men jeg vil ha mer, mer,mer!! Vi hadde veldig spennende sex fĂžr og slikt dađ€Ș men nĂ„ etter 2 tette barn er det ganske kjedelig og uforutsigbart. Jeg vil att han skal ta meg skikkelig hardt, slikke meg og vise att han tenner pĂ„ meg. đ„ł og det er ikke noe galt med underlivet mitt sĂ„ det er fortsatt godt for bĂ„de han og meg. Jeg er nesten blitt mer fĂžlsom etter fĂždsleneđ jeg er bare 30 Ă„r og livredd for att sexlivet nĂ„ er over!! MĂ„ jeg virkelig vĂŠre utro for Ă„ fĂ„ meg ett skikkelig knull?đđȘ og ja jeg har snakket med han om det, men han sier bare att det kommer seg snart. Det har han sagt lenge sĂ„ jeg tror ikke pĂ„ han lenger. Er han som har mindre lyst enn meg. Han jobber og jeg er hjemme. Hilsen kĂ„t husmorđđ Anonymkode: 8b758...097 ville aldri levd som hun, har en flott mann og 2 flotte barn, idiot er hun, burde skille seg fĂžrst, og jeg hadde heller aldri vert utro mot han, sikkelig kjekkas Anonymkode: 4f804...ef3
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): ville aldri levd som hun, har en flott mann og 2 flotte barn, idiot er hun, burde skille seg fĂžrst, og jeg hadde heller aldri vert utro mot han, sikkelig kjekkas Anonymkode: 4f804...ef3 Du ville ikke levd som hun? Med et deilig sex liv og en fantastisk familie far? Anonymkode: 7c69e...943
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Du ville ikke levd som hun? Med et deilig sex liv og en fantastisk familie far? Anonymkode: 7c69e...943  Ville aldri levd som HENNE! Anonymkode: 6169b...774
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 Tror nok mange kjenner seg igjen i den serien.  Anonymkode: b74d8...174
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden):  Ville aldri levd som HENNE! Anonymkode: 6169b...774 HO Anonymkode: b1ff5...cdf
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 da har jeg sett den, sÄ 3 episoder, for en dritt serie Anonymkode: 4f804...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ