Gå til innhold

Okay. Hvem heier du på i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Har håpet på England i mesterskap de siste 20 årene, men de har aldri lykkes helt. At engelske fotballfans dominerer på Wembley er jo naturlig og etter strenge restriksjoner i laang tid må jo det å få se laget sitt live i en EM-finale være helt fantastisk! 

Anonymkode: d8fef...557

Ja, det kan jeg tenke meg er nokså stort, kort tid siden det var utopisk. Skulle bare ønske de droppen buingen 😒

Anonymkode: 725f7...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og det er litt typisk damer at dere sitter her og fjaser om hvem som er kjekkest. Det har liksom lite å si for fotballkampen. Skjønner ikke at dere gidder å bruke søndagen på dette hvis dere er så lite interessert. 

Anonymkode: ee947...051

Oi oi oi, du har en pappakropp, skjønner vi, som ingen sikler etter. Så bitter så bitter så bitter.😅⁠

Anonymkode: 3afb6...8c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det kan jeg tenke meg er nokså stort, kort tid siden det var utopisk. Skulle bare ønske de droppen buingen 😒

Dessverre er det endel fans som ikke kan oppføre seg, buing, laser og slåssing for å komme inn uten billett. Dansker fortalte om skremmende og triste situasjoner underveis og etter semifinalen som ikke har noe på en fotballmatch å gjøre, det er trist. Men majoriteten av engelskmenn er jo ikke sånn. 

Anonymkode: d8fef...557

Skrevet

England🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Synes for øvrig Donnarumma er kjekk. Jeg er oppriktig interessert fotball, men kan likevel legge merke til om noen utpeker seg som ekstra kjekke😆

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (16 minutter siden):

England🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Synes for øvrig Donnarumma er kjekk. Jeg er oppriktig interessert fotball, men kan likevel legge merke til om noen utpeker seg som ekstra kjekke😆

Jeg er enig. Han er dritkjekk!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi oi oi, du har en pappakropp, skjønner vi, som ingen sikler etter. Så bitter så bitter så bitter.😅⁠

Anonymkode: 3afb6...8c7

Ikke er jeg pappa, ikke mann heller, og kan ikke forstå hva du mener jeg skal være bitter for?

Jeg er en helt vanlig 3-barnsmor. Som er interessert i fotball. Og som syns det blir litt stereotypisk at mange jenter kun sitter og diskuterer utseende til spillerne når de ser fotballkamp. 

Vi som kvinner vil gjerne bli tatt seriøst i våre yrker, og ville blitt fortviler hvis noen menn kun satt og fokuserte på hvordan vi så ut framfor å ta oss på alvor i jobben vår. Dette er jobben til disse gutta. Men siden de er menn er det helt ok å diskutere hvem som er kjekkest framfor jobben de gjør? Fortsett gjerne med det, men jeg syns det er ganske teit. 

Skrevet

Men hva var greia med strafferekka til England? 2 spillere som ikke var varme engang, og en 19 åring som har vært en katastrofe hele kampen.. 

Dette Southgate - det var dårlig av deg som trener. Stakkars smågutter. 

Skrevet
amandine skrev (40 minutter siden):

Jeg er enig. Han er dritkjekk!

Shit! Han redda seieren gitt. 🤩

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (4 minutter siden):

Men hva var greia med strafferekka til England? 2 spillere som ikke var varme engang, og en 19 åring som har vært en katastrofe hele kampen.. 

Dette Southgate - det var dårlig av deg som trener. Stakkars smågutter. 

Trist at han setter en 19 åring til den siste straffen. Burde helt klart hatt en med mer rutine. Tenkte det var Kane som skulle ta den siste siden han er kaptein og mer vant med slike situasjoner enn saka. Det er jo noe som kan ødelegge en spiller 

Anonymkode: 52e70...a38

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ikke er jeg pappa, ikke mann heller, og kan ikke forstå hva du mener jeg skal være bitter for?

Jeg er en helt vanlig 3-barnsmor. Som er interessert i fotball. Og som syns det blir litt stereotypisk at mange jenter kun sitter og diskuterer utseende til spillerne når de ser fotballkamp. 

Vi som kvinner vil gjerne bli tatt seriøst i våre yrker, og ville blitt fortviler hvis noen menn kun satt og fokuserte på hvordan vi så ut framfor å ta oss på alvor i jobben vår. Dette er jobben til disse gutta. Men siden de er menn er det helt ok å diskutere hvem som er kjekkest framfor jobben de gjør? Fortsett gjerne med det, men jeg syns det er ganske teit. 

Skjønner hvor du vil, men som nevnt ganske tydelig innledningsvis er ikke min kunnskap spesielt imponerende her. Ergo legges det til grunn en noe mer overflatisk grunn for hvem jeg satset kroner på (som også er ganske overflatisk hvis du tenker på det) 👍🏻

Ingen grunn til å la seg irritere, jeg står ikke øverst blant maktposisjon og ville nok neppe som seriøs (har jeg poengtert nok at jeg er den useriøse her) satset etter hvem som var kjekk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Trist at han setter en 19 åring til den siste straffen. Burde helt klart hatt en med mer rutine. Tenkte det var Kane som skulle ta den siste siden han er kaptein og mer vant med slike situasjoner enn saka. Det er jo noe som kan ødelegge en spiller 

Anonymkode: 52e70...a38

True that. Litt glad for at de var flere som må stå for tapet sammen. Ikke bare en som bommet, heldigvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...