Gå til innhold

Okay. Hvem heier du på i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal se min første forballkamp noensinne 😅 

Mannen og jeg har noen kroner på spillekonto hos norsk tipping, for moro skal vi satse hver for oss og se hvem som kommer best ut. 

Min taktikk. Hvilken spiller er den kjekkeste? 🤣 Kom gjerne med forslag.

Anonymkode: 725f7...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Mannen og jeg har noen kroner på spillekonto hos norsk tipping, for moro skal vi satse hver for oss og se hvem som kommer best ut. 

Fillern, feil forum. Hvordan flytter jeg den til skravle? 

Skrevet

Italia håper jeg vinner. De har de kjekkeste. Keeperen er ikke så dum - donnarumma. 

Vanligvis ville jeg heiet på England siden jeg har bodd der i mange år, men Italia er mye gøyere å se på. 

Anonymkode: 52e70...a38

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Fillern, feil forum. Hvordan flytter jeg den til skravle? 

Send melding til moderator

Anonymkode: 2495b...ac7

Skrevet

England

Anonymkode: ef136...739

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

England

Anonymkode: ef136...739

Ja, virker som de definitivt er favoritten i dag. Ble ikke blåst av banen etter intervjuet med en fra italienske laget, hvor er gnisten? 

Men som den opprøreren jeg er, ender jeg da med å heie på Italia og Immobile (haha, bare fordi alle mener han er mye dårligere enn Kane😅) Får håpe Chiellini har klart å preppe de opp da, siden han skal være så god på det. 

Skrevet

Italia🇮🇹🏆

Anonymkode: ca8e3...b96

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, virker som de definitivt er favoritten i dag. Ble ikke blåst av banen etter intervjuet med en fra italienske laget, hvor er gnisten? 

Men som den opprøreren jeg er, ender jeg da med å heie på Italia og Immobile (haha, bare fordi alle mener han er mye dårligere enn Kane😅) Får håpe Chiellini har klart å preppe de opp da, siden han skal være så god på det. 

Navnet er jo bare genialt. Og Kane som jeg egentlig liker ligger jo mest på gresset i dette mesterskapet. 🤣

Skrevet

England. Italienere er klyser. 

Anonymkode: 4e6d3...6a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Navnet er jo bare genialt. Og Kane som jeg egentlig liker ligger jo mest på gresset i dette mesterskapet. 🤣

Ja, bare navnet er nok 😂😂 så sant. Tenkte ikke over det før du nevnte det 🤣

Innser også at ordet fotball ikke skrives så ofte hos meg, i og med autokorrekt ikke plukket opp at jeg skrev forballkamp 😅

Skrevet

Aldri skjønt det der med fotball. Voksne menn som løper etter en ball? Kan de ikke bare få hver sin? Det virker så fryktelig kjedelig å se på. Omtrent like interessant som å se på maling tørke.

Anonymkode: 3afb6...8c7

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Italia :) Liker ikke england så godt for og være ærlig, men england leder nå. nr 10 på italia er deilig synes jeg

Anonymkode: ddfcd...2d9

Skrevet

England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Anonymkode: ee947...051

Skrevet

England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Anonymkode: 02af0...b69

Skrevet

Og det er litt typisk damer at dere sitter her og fjaser om hvem som er kjekkest. Det har liksom lite å si for fotballkampen. Skjønner ikke at dere gidder å bruke søndagen på dette hvis dere er så lite interessert. 

Italia har spilt god og underholdene fotball hele mesterskapet 👏 Helt motsatt av hva Italia tradisjonelt har gjort. Det er jo gøy! Så langt i dag er England det beste laget! Og kampen blir nok mer underholdende av at Italia må angripe når de ligger under. 

Skrevet

Come on England! 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Denne gangen er det deres tur håper jeg! 

Anonymkode: d8fef...557

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Og det er litt typisk damer at dere sitter her og fjaser om hvem som er kjekkest. Det har liksom lite å si for fotballkampen. Skjønner ikke at dere gidder å bruke søndagen på dette hvis dere er så lite interessert. 

Italia har spilt god og underholdene fotball hele mesterskapet 👏 Helt motsatt av hva Italia tradisjonelt har gjort. Det er jo gøy! Så langt i dag er England det beste laget! Og kampen blir nok mer underholdende av at Italia må angripe når de ligger under. 

Det går an å syns noen er kjekke samtidig som man er interessert i fotball. Det er ikke enten eller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Klart det. Jeg følger ikke med på fotball til vanlig og har akkurat lært hva offside betyr. Tipper de fleste skjønner at dette ikke var et innlegg fra en hardbarket fotballinteressert 😆

Jeg bruker søndagen på dette fordi det opptar mannen min og en sjelden gang tenker jeg at det er greit å titte innom hva som skjer i hans verden, tross det ikke står øverst i boka over hva jeg selv synes er gøy. Så lærte jeg noe nytt og synes Italia er altfor bakpå mtp at dette tross alt er The Shit av en kamp og det er litt skuffende å se de sende ballen frem og tilbake. Burde de ikke druse på og la det bære eller briste? Vi får håpe runde to byr på litt mer action.. Dette er perspektivet til en helt grønn en. Håper de viser litt av det du nevner på her, underholdning 👌🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Come on England! 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Denne gangen er det deres tur håper jeg! 

Bring it home, er det ikke det de sier? 

Merkbart at publikum er i favør av England. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Næ, så rart, siden kampen spilles i England...

Ellers: Det kunne ikke bry meg mindre, fotball er kjedeligere enn å se maling tørke. 

Anonymkode: e4f32...e95

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Italia :) Liker ikke england så godt for og være ærlig, men england leder nå. nr 10 på italia er deilig synes jeg

Anonymkode: ddfcd...2d9

Ja, han lille rakkeren som svisjer inn fra siden for å ta ballen 👍🏻 Ikke verst

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Næ, så rart, siden kampen spilles i England...

Ellers: Det kunne ikke bry meg mindre, fotball er kjedeligere enn å se maling tørke. 

Anonymkode: e4f32...e95

🤷🏼‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har håpet på England i mesterskap de siste 20 årene, men de har aldri lykkes helt. At engelske fotballfans dominerer på Wembley er jo naturlig og etter strenge restriksjoner i laang tid må jo det å få se laget sitt live i en EM-finale være helt fantastisk! 

Skrevet

Jeg heier ellevilt på Italia! Jeg er så lei av Englands skuespill, av Raheem Sterling og Harry Kane, og spesielt av den engelske subben som kaller seg fans. De som synger og bråker, som brukte laserpeker mot Kasper Schmeichel, ufattelig harry gjeng. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...