Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Eller hvilken farge tror du de blir til slutt? Jeg aner nemlig ikke😅 Anonymkode: 111d5...aa3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Vanskelig å se på skjermen, men nå ser det ut til å bli/være noe lyst brunt/hasselnøttfarge, men kanskje kan det gå mot det grønne også. Blir spennende å se Anonymkode: bacfc...ca0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Takk for svar! Har liksom ikke tenkt over at grå faktisk er en øyenfarge😄 Kanskje det er det de ender opp med til slutt. Nå endrer de seg flere ganger om dagen. Har aldri opplevd lignende. hi Anonymkode: 111d5...aa3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Takk for svar! Har liksom ikke tenkt over at grå faktisk er en øyenfarge😄 Kanskje det er det de ender opp med til slutt. Nå endrer de seg flere ganger om dagen. Har aldri opplevd lignende. hi Anonymkode: 111d5...aa3 Jeg skjønner hva du mener. Min datter på 12 år har også øyne med ustabil farge. De var ganske alminnelige, blå, fram til hun ble drøyt 2 år. Det ser vi godt på bilder i ettertid også. Så byttet de farge og ble grønne. Nå veksler de mellom helt grønne, nesten brune og mørk blågrønn alt ettersom lys og hvilken farge hun har på klærne sine. Det står grønn i passet da. Anonymkode: 06733...437
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener. Min datter på 12 år har også øyne med ustabil farge. De var ganske alminnelige, blå, fram til hun ble drøyt 2 år. Det ser vi godt på bilder i ettertid også. Så byttet de farge og ble grønne. Nå veksler de mellom helt grønne, nesten brune og mørk blågrønn alt ettersom lys og hvilken farge hun har på klærne sine. Det står grønn i passet da. Anonymkode: 06733...437 Utrolig spennende dette med øyenfarger altså! De andre har blå og de ble blå ganske med en gang, gikk maks noen måneder. Minsten er 8 mnd nå, og jeg klarer ikke å svare hvis noen lurer på øyenfargen, de er både grønn, brun, gul, grå og en sjelden gang litt blå😅 Lurer på når de «setter» seg. hi Anonymkode: 111d5...aa3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Utrolig spennende dette med øyenfarger altså! De andre har blå og de ble blå ganske med en gang, gikk maks noen måneder. Minsten er 8 mnd nå, og jeg klarer ikke å svare hvis noen lurer på øyenfargen, de er både grønn, brun, gul, grå og en sjelden gang litt blå😅 Lurer på når de «setter» seg. hi Anonymkode: 111d5...aa3 Ja, dette er yngste av 4. De tre eldste har blå øyne, uten tvil. Hun er altså 12 år og kommer nok aldri til å få en "fast" farge. De har jo selvfølgelig samme farge hele tiden, men den ser så ulik ut i ulike lys osv at det virker som de ikke har det. Anonymkode: 06733...437
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 Datteren min har en gul/grønn ring rundt pupillen 🥰 Anonymkode: 0801b...825
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Disse vil jeg tippe blir blågrønne eller grågrønne eller mørkegrønne! Spennende med øyenfarge. Mine er knall grønne-sånn at de lyser opp og alltid fått spørsmål om hvor jeg har kjøpt de farga linsene 😅 Sønnen min har samme øynene-men de ble ikke knall grønne før han var ganske stor. Mine 3 døtre har derimot blå-grønne. Kun sønnen min og meg som har den veldig knall grønne. mannen min har blågrønne 😊 Anonymkode: f9432...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå