Gå til innhold

Spot on om fornøyelsesparker med barn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyelig :) 

Anonymkode: 76096...583

Skrevet

Det er faktisk så langt fra min opplevelse som mulig.. 

Anonymkode: e7fba...6bb

Skrevet

Joda, en humoristisk vri på de slitsomme sidene ved å ha barn.

Men jeg synes nå de positive sidene veier mye tyngre i vektskåla jeg da, og mannen min er nok enig for han maser nesten mer enn ungene om å oppsøke disse opplevelsene ;)

Orker man ikke er det ikke så mange småttiser i bleie som savner det heller altså, de er minst like glad for å vandre på stranden og plukke skjell...

Anonymkode: c65d1...f6d

Skrevet

Som en enslig mor, som har gjort alt dette alene med barna i alle år, så blir jeg litt provosert. Der han beskriver alt fedrene gjør, og at i kø til karuseller er det bare fedre. Da er virkelig ikke vi i de samme parkene. 

Ser ellers humoren i det. Men jeg har reist mye med barna mine, hatt sesongkort på tusenfryd, vært i Disneyland flere ganger, og andre parker i utlandet. Og vi koser oss veldig mye. Nå er mine barn 15 og 20 år, og vi planlegger tur til Disneyland sammen, for vi alle elsker det.

Anonymkode: 95e89...218

Skrevet

Jeg skjønner ikke folk som gidder slike parker i fellesferien. Her er det sol, bad og spill i hagen så tar vi heller en park eller to når rushet har gitt seg. 😂😂😂 Det er ikke bare menn som synes dette er pyton. 

Anonymkode: 465fc...0a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Som en enslig mor, som har gjort alt dette alene med barna i alle år, så blir jeg litt provosert. Der han beskriver alt fedrene gjør, og at i kø til karuseller er det bare fedre. Da er virkelig ikke vi i de samme parkene. 

Ser ellers humoren i det. Men jeg har reist mye med barna mine, hatt sesongkort på tusenfryd, vært i Disneyland flere ganger, og andre parker i utlandet. Og vi koser oss veldig mye. Nå er mine barn 15 og 20 år, og vi planlegger tur til Disneyland sammen, for vi alle elsker det.

Du skjønner ikke sarkasme og ironi så godt du?

Skrevet

Amen! Slike parker er 6. sirkel av helvete. 

Anonymkode: 26c46...bdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jøye meg! Er det mulig at et poeng går så til de grader over hodet på noen? 

Anonymkode: 76096...583

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eh? Er dette skrevet av noen uten barn? Kjenner meg ikke igjen, disse turene er jo superkoselige med masse kvalitetstid sammen. Legg inn god tid så blir det ikke stress. Man må jo like å være sammen med ungene på deres premisser om en skal like det, men det burde da alle foreldre gjøre? 

Anonymkode: ae237...54f

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Eh? Er dette skrevet av noen uten barn? Kjenner meg ikke igjen, disse turene er jo superkoselige med masse kvalitetstid sammen. Legg inn god tid så blir det ikke stress. Man må jo like å være sammen med ungene på deres premisser om en skal like det, men det burde da alle foreldre gjøre? 

Enig med deg! 

Anonymkode: e7fba...6bb

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg også himlet med øynene da jeg leste denne. Det er sikkert overdrevet for å være morsomt, men han skriver da vitterlig at han er der med en unge som er for ung til å huske det etterpå. Så hvorfor dra da? Det blir liksom noe meningsløs martyrisme over det.

Anonymkode: 006a6...e5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg også himlet med øynene da jeg leste denne. Det er sikkert overdrevet for å være morsomt, men han skriver da vitterlig at han er der med en unge som er for ung til å huske det etterpå. Så hvorfor dra da? Det blir liksom noe meningsløs martyrisme over det.

Anonymkode: 006a6...e5a

Enig. Mine husker disse turene med stor glede og vi mimrer ofte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tror oppriktig talt at det er utrolig mange voksne som hater slike parker og fortsatt liker å være med barn på deres premisser . Slike ferier er noe man gjerne hater eller elsker. Vi var en tur i Legoland når ungene var mindre. Jeg hatet det. Dypt og innstendig . Selvsagt var vi med på det ungene ville gjøre, smilte og var ved godt mot. Innerst inne? HAT. Ungene synes heller ikke det var superstas og i alle fall ikke det å stå i lange køer. Vi har funnet ut at slikt ikke er for oss. Vi har vært i flere parker etter dette. Dyreparker. Det liker vi . Foretrekker store parker hvor det er luft og man slipper å gå i kø. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror oppriktig talt at det er utrolig mange voksne som hater slike parker og fortsatt liker å være med barn på deres premisser . Slike ferier er noe man gjerne hater eller elsker. Vi var en tur i Legoland når ungene var mindre. Jeg hatet det. Dypt og innstendig . Selvsagt var vi med på det ungene ville gjøre, smilte og var ved godt mot. Innerst inne? HAT. Ungene synes heller ikke det var superstas og i alle fall ikke det å stå i lange køer. Vi har funnet ut at slikt ikke er for oss. Vi har vært i flere parker etter dette. Dyreparker. Det liker vi . Foretrekker store parker hvor det er luft og man slipper å gå i kø. 

Ikke overraskende at du ikke liker slikt, du liker vel strengt tatt best tid uten barn. 

Vi elsker sånt, og klart foreldrenes syn påvirker barna. De merker jo at du hater det, hvor gøy er det for dem da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke overraskende at du ikke liker slikt, du liker vel strengt tatt best tid uten barn. 

Vi elsker sånt, og klart foreldrenes syn påvirker barna. De merker jo at du hater det, hvor gøy er det for dem da.

Som jeg skrev så liker vi dyreparker . Parker så gode som andre det vel? Ungene liker ikke karuseller så godt og spesielt ikke ting som går rundt og rundt så de kaster opp. Samme med meg og da blir poenget litt borte. Vi har vært i dyreparker i inn og utland og koser oss masse med det. Favoritten er Wilhelma i Tyskland ! Fantastisk😊. Langedrag er også flott! Vi spurte ungene om de ville innom Disneyland i Paris året etter Legoland . De ville ikke. De ville gjerne til Paris, men ikke til parken. De gadd ikke stå hele dagen i kø. Det må vel ikke være temapark for å ha det hyggelig med barna? Dyrepark , akvarium eller Safari bør vel være like fint eller? 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Som jeg skrev så liker vi dyreparker . Parker så gode som andre det vel? Ungene liker ikke karuseller så godt og spesielt ikke ting som går rundt og rundt så de kaster opp. Samme med meg og da blir poenget litt borte. Vi har vært i dyreparker i inn og utland og koser oss masse med det. Favoritten er Wilhelma i Tyskland ! Fantastisk😊. Langedrag er også flott! Vi spurte ungene om de ville innom Disneyland i Paris året etter Legoland . De ville ikke. De ville gjerne til Paris, men ikke til parken. De gadd ikke stå hele dagen i kø. Det må vel ikke være temapark for å ha det hyggelig med barna? Dyrepark , akvarium eller Safari bør vel være like fint eller? 

Tror du missa temaet i tråden (igjen)...

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tror du missa temaet i tråden (igjen)...

Eller du skjønte at du hadde dummet deg ut. Tror nok mammaen til adhd gutt er så vant med folk som deg som prøver å rakke henne ned at det bare preller rett av. Flaut for kun deg og ikke henne.

Anonymkode: 7945f...94e

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden):

Dyreparker?? Hvorfor støtter dere sånn tortur??

Anonymkode: 87f05...196

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Eller du skjønte at du hadde dummet deg ut. Tror nok mammaen til adhd gutt er så vant med folk som deg som prøver å rakke henne ned at det bare preller rett av. Flaut for kun deg og ikke henne.

Anonymkode: 7945f...94e

Hæ? Jeg har dumma meg ut? Tråden er om fornøyelsesparker... Du er tydeligvis en av støttekontaktene som iler til. Hver gang. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men kjære vene. Sto du opp på feil fot i dag. Jeg har vært i én park jeg synes var hyggelig å være i. Ellers er slike parker for trange og for mye folk. Å konkludere med at man liker best å være uten barn skjønner jeg ikke hvordan du får til. 
Jeg hater parker, 17. mai, flyreiser og chartersteder. Men jeg elsker tid med barna og deres venner. Nå har jeg åtte unger plaskende i bassenget vårt. Jeg baker fylte horn og boller til de for de skal ha spillkveld etter bading. Dét er kvalitetstid for meg. Å ha lykkelige leende barn rundt meg. En park er et helvete. Smak og behag. 😊

Skrevet

Dyreparker?? Hvorfor støtter dere sånn tortur??

Anonymkode: 87f05...196

Fordi de alltid gjør det som er best for DEM. Ikke noe annet teller overhodet. 

Skrevet

Hæ? Jeg har dumma meg ut? Tråden er om fornøyelsesparker... Du er tydeligvis en av støttekontaktene som iler til. Hver gang. 

Strengt tatt handler tråden om en bilferie til Dyreparken Kristiansand . 

Skrevet

Vi skal dit neste uke, gjør det hvert år. Gleder meg vilt. Kan likevel kjenne meg igjen i noe av beskrivelsen og humre litt over det. ;) Men vi liker det likevel, folk er forskjellige. :)

Anonymkode: 0178b...ffc

Skrevet

Fornøyelsesparker er grusomme, men man tar seg sammen og er med fordi barna elsker det. Det finnes sikkert voksne som liker dette, men jeg er definitivt ikke en av dem. Nå har mine vokst i fra slikt, heldigvis,  så da er jeg ferdig med slikt.

Anonymkode: 37bf5...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...