Gå til innhold

Hvorfor sier hun det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som hele tiden sier at hun er ikke inne på Facebook hver dag. Men jeg ser at hun er pålogget flere ganger om dagen. Litt rart å si sånt 

Anonymkode: 600f6...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun glemmer å logge av. 

Anonymkode: 48569...727

Skrevet

Hun kan være på messenger. Mange som kommuniserer der.

Anonymkode: 7c34d...96b

Skrevet

Enda rarere å merke seg slikt. 

Anonymkode: 42a11...250

Skrevet

Fordi Facebook liksom ikke er så kult mer, så derfor vil hun ikke innrømme at hun bruker mye tid der. 

Anonymkode: 21845...d77

Skrevet

Jeg er på FB en gang i uka, men på messenger nesten hver dag. Man blir pålogget på messenger ikke FB. 

Anonymkode: ffe51...085

Skrevet

Jeg kjenner en som har Facebook, men som omtrent aldri er inne. Han er likevel pålogget facebook på en PC hjemme (logger bare ikke av), men denne PCen brukes stort sett av andre i familie. Så når PCen brukes ser det ut som han er på facebook selv om han ikke er det 

Anonymkode: 80b45...fcd

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har ei venninne som hele tiden sier at hun er ikke inne på Facebook hver dag. Men jeg ser at hun er pålogget flere ganger om dagen. Litt rart å si sånt 

Anonymkode: 600f6...822

Litt rart å følge med på sånt… Kanskje hun sier det for å slippe å bli kontaktet der hver dag…

Anonymkode: d8a43...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...