Gå til innhold

Verne bruker mot seg selv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en bruker her inne som viser tunge psykiatriske problemer. Vedkommende skriver selv at hun går til terapi, men er ikke ærlig med terapeuten. I hver eneste tråd hun oppretter her inne graver hun seg lenger og lenger ned uten at admin løfter en finger på tross av utallige rapporteringer.

Nå har hun i tillegg begynt å true med selvskading.

Er virkelig dette noe forumansvarlig kan stå inne for? Er dette virkelig iht forumets retningslinjer? 

 

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419237-om-å-flørte-medprøve-seg-på-noen-som-kanskje-har-noe-med-ei-som-selv-prøvde-seg-på-gift-mann/#comments

Anonymkode: a5d59...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråder du linker til er fjernet, bortsett fra det diskutere vi ikke enkeltbrukere med andre forumbrukere.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (57 minutter siden):

Tråder du linker til er fjernet, bortsett fra det diskutere vi ikke enkeltbrukere med andre forumbrukere.

Admin

Jeg forventer absolutt ikke at dere skal ta en diskusjon med oss ang andre forumbrukere. Men, nå har jeg rapportert denne brukeren som viser tunge psykiatriske problemer, gang på gang uten at noe skjer. Så da såg jeg ingen annen mulighet for å få deres oppmerksomhet enn gjennom ris og ros. 

Godt dere nå har fjernet den tråden, også håper jeg videre at denne brukeren ikke får fortsette å grave seg ned i egen elendighet her inne. Det vil bare medføre en større belasting på hennes psyke. Noe jeg vil tro går inn under selvskading og dermed bryter med forumreglene. 

Anonymkode: a5d59...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Jeg forventer absolutt ikke at dere skal ta en diskusjon med oss ang andre forumbrukere. Men, nå har jeg rapportert denne brukeren som viser tunge psykiatriske problemer, gang på gang uten at noe skjer. Så da såg jeg ingen annen mulighet for å få deres oppmerksomhet enn gjennom ris og ros. 

Godt dere nå har fjernet den tråden, også håper jeg videre at denne brukeren ikke får fortsette å grave seg ned i egen elendighet her inne. Det vil bare medføre en større belasting på hennes psyke. Noe jeg vil tro går inn under selvskading og dermed bryter med forumreglene. 

Anonymkode: a5d59...f8a

Nå er det en gjenganger at om brukere blir utestengt herfra fortsetter de på andre fora, så innimellom velger vi å la brukere bli på våre fora da de er til mindre skade for seg selv der enn kanskje på andre fora hvor det ikke finnes regler og de blir oppfordret til annet. Dette har vi sett over flere år med gjentatte brukere.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 6.7.2021 den 21.47):

Nå er det en gjenganger at om brukere blir utestengt herfra fortsetter de på andre fora, så innimellom velger vi å la brukere bli på våre fora da de er til mindre skade for seg selv der enn kanskje på andre fora hvor det ikke finnes regler og de blir oppfordret til annet. Dette har vi sett over flere år med gjentatte brukere.

Admin

Ser fornuften i det dere skriver her. Men, da håper jeg dere er litt ekstra påpasselig ift moderering av trådene til denne personen. 

Anonymkode: a5d59...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ser fornuften i det dere skriver her. Men, da håper jeg dere er litt ekstra påpasselig ift moderering av trådene til denne personen. 

Anonymkode: a5d59...f8a

Prøv i hvert fall å være generaliserende. Admin har skrevet at Admin ikke kan omtale enkeltpersoner. Så da kan vi diskutere hypotetiske "spør for ei venn"-tilfeller. Hva hvis en bruker skrev mye om seg selv, og tydelig slet psykisk, etc. Hva hvis denne brukeren fortsatte på andre fora når vedkommende ble utestengt her fra, og så videre. Hvis den brukeren da fikk fortsette å skrive her likevel, i håp om å skjerme brukeren litt, ville Admin da fulgt med litt ekstra, etc etc etc.

Diskuter i generelle termer. Det gjør det lettere for Admin å svare.

Anonymkode: ed30b...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (På 6.7.2021 den 21.47):

Nå er det en gjenganger at om brukere blir utestengt herfra fortsetter de på andre fora, så innimellom velger vi å la brukere bli på våre fora da de er til mindre skade for seg selv der enn kanskje på andre fora hvor det ikke finnes regler og de blir oppfordret til annet. Dette har vi sett over flere år med gjentatte brukere.

Admin

Da burde dere holde mere øye på sånne tråder, for i sånne tråder kommer det ofte mange stygge tilbakemellinger til bruker, noe jeg vil tro er til skade for bruker.

Anonymkode: e01e4...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Prøv i hvert fall å være generaliserende. Admin har skrevet at Admin ikke kan omtale enkeltpersoner. Så da kan vi diskutere hypotetiske "spør for ei venn"-tilfeller. Hva hvis en bruker skrev mye om seg selv, og tydelig slet psykisk, etc. Hva hvis denne brukeren fortsatte på andre fora når vedkommende ble utestengt her fra, og så videre. Hvis den brukeren da fikk fortsette å skrive her likevel, i håp om å skjerme brukeren litt, ville Admin da fulgt med litt ekstra, etc etc etc.

Diskuter i generelle termer. Det gjør det lettere for Admin å svare.

Anonymkode: ed30b...51a

Jeg trenger ikke noe mer svar fra admin enn det jeg har fått. Mitt siste svar til de var ment som en bønn til de siden de har valgt å la vedkommende fortsatt få være her inne. 

Anonymkode: a5d59...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...