GÃ¥ til innhold

Hvilke ting mener du er overvurdert? 🔥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spa

Hummer

Hoka

Lux senger

Anonymkode: fb398...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nugatti og ost på en og samme skive?

Anonymkode: 6c093...8c8

Jepp!!! Kjempegodt! 😊

Skrevet

Nei! Omg, jeg legger meg ned for å dø 😂😅 

Anonymkode: bd0c1...9ee

Nei, det var no litt overkill!! Å legge seg for å dø altså. Kan jo godt hende du likar nugatti og ost sjølv om du ikkje likar det på taco. Men strengt tatt er det ikkje ein veldig viktig og nyttig del av kosthaldet så du klarar deg sikkert fint uten òg🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Spa

Hummer

Hoka

Lux senger

Anonymkode: fb398...0e9

Bah, spa!!! Finnes fint lite jeg er mindre lysten på å bruke tiden min til!

Anonymkode: 872b0...db2

Skrevet
On 7/5/2021 at 5:55 PM, amandine said:

Trøffel. Skjønner ikke greia.

On 7/5/2021 at 6:11 PM, Himmel og hav said:

Enig. Det smaker jo jord. 

4 hours ago, Iiiiik said:

Trøfler, enig med amandine. Og bobler, cava, champagne osv. Og Aperol.

1 hour ago, frk Nilsen said:

Samme her! Smaker sur sopp med et hint av jord. 

Hva slags syk kollektiv spøk er dette?! Trøfler er jo omtrent den eneste matvaren som er nydelig! 

Skrevet

Sole seg og å spise middag ute i solen om sommeren 

Skrevet
ostepop123 skrev (4 timer siden):

Blåmuggost! Du milde. Det er det beste jeg vet!

Du kan få min kvote, for å si det sånn😂😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (PÃ¥ 5.7.2021 den 19.32):

- Sandstrand med unger

- Telttur og fjellturer, Norgesferie generelt

- Frokost på senga

- Cava

Anonymkode: 5d4a7...501

Jeg elsker alt dette😅

Anonymkode: 38a78...e3e

Skrevet
Syngensang skrev (7 timer siden):

Nei, det var no litt overkill!! Å legge seg for å dø altså. Kan jo godt hende du likar nugatti og ost sjølv om du ikkje likar det på taco. Men strengt tatt er det ikkje ein veldig viktig og nyttig del av kosthaldet så du klarar deg sikkert fint uten òg🤣

🤣 🤣 var muligens en litt voldsom reaksjon på nordmenns forhold til hvitost.  

Anonymkode: bd0c1...9ee

Skrevet

Macroner: de er ikke så nydelige som folk skal ha det til. Og så er de altfor søte.

Brus: vet det er mange der ute som elsker brus. Jeg hater brus. Skal jeg stappe i meg sukker, så spiser jeg heller sjokolade. Er jeg tørst, drinker jeg vann. Helst vann med litt sitron og litt sukker. Det er godt det. Jeg er så ekstrem at jeg nekter ungene brus. 

Ferie med hele familien: vi er sammen 24/7, det er ingen ferie men heller tortur, og jeg er mer sliten etter en hel dag med ungene enn jeg er etter å ha jobbet på kontoret. Minste er 3 år og må passes på hele tiden.

Anonymkode: 987ba...bba

Skrevet

Alt som er inngravert med navn eller dato eller tilsvarende. Nei, det er ikke hyggelig. Nei, det er ikke pent. Nei, det føles ikke personlig og den i utgangspunktet flotte krystallvasen er helt ødelagt.

Anonymkode: e6343...9b5

Skrevet
beef sister skrev (12 timer siden):

Hva slags syk kollektiv spøk er dette?! Trøfler er jo omtrent den eneste matvaren som er nydelig! 

De fleste har ikke smakt ordentlig trøfler de bare trur det. 😬

Anonymkode: 2aebb...c8f

Skrevet

Alt som er inngravert med navn eller dato eller tilsvarende. Nei, det er ikke hyggelig. Nei, det er ikke pent. Nei, det føles ikke personlig og den i utgangspunktet flotte krystallvasen er helt ødelagt.

Enig!! Fra jobben deles ut gaver ved ymse anledninger, noen ganger faktisk riktig fine ting i kunstglass f eks. Men gjett hva?! Fylkeskommunens logo på hedersplassen, så vasen, eller hva det nå er, går rett i glasskontaineren!

Anonymkode: 5a597...611

Skrevet

Alt av klær med dyreprint og i fleece 

Skrevet
Anonym bruker skrev (PÃ¥ 5.7.2021 den 0.33):

Jeg har aldri forstått denne besettelse mange virker å ha for sex.. greit at det er godt, men jeg synes også det er godt med sjokolade, men jeg går ikke rundt og tenker på sjokolade hele tiden for det.

Anonymkode: 8cb72...18a

Når man ikke har det tilgjengelig blir det gjerne sånn. Singel og lenge siden. 

Anonymkode: 9e6c9...71e

Skrevet
beef sister skrev (12 timer siden):

Jeg liker virkelig ikke smaken. Jeg kan tåle et lite hint av trøfler, men ellers liker jeg det ikke. Jeg har prøvd mange ganger, på pasta og på andre spesialiteter. Niks, liker ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

De fleste har ikke smakt ordentlig trøfler de bare trur det. 😬

Anonymkode: 2aebb...c8f

Joda, har smakt skikkelig trøffel, riktignok ikke hvit, men svart vintertrøffel. Synes fortsatt det smaker som en pose med gartnerjord lukter. Kan det være noe med trøffel som det er med koriander? Noen har jo et eller annet gen som gjør at koriander smaker såpe. Kanskje det er sånn at noen synes trøffel smaker himmelsk mens det for andre smaker søle?

Jeg begynte å google før jeg postet, og det kan se ut som det er noe genetikk inne i bildet her: This is a fact - people react to truffles in absolutely different ways. And scientists are getting close to the solution of the mystery of why it happens. Almost 25% of the population don't feel the smell of androstenone - the chemical that contributes to the brand truffle musk aroma (and drives female pigs sexually ecstatic). Another 40% of people are extremely sensitive to androstenone: they say it smells like rotten wood or sweat. The rest of the population likes its scent. https://www.1-800-caviar.com/truffle-lovers.html

Skrevet
Syngensang skrev (13 timer siden):

Jepp!!! Kjempegodt! 😊

Mener du feks norvegia og nugatti?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Mener du feks norvegia og nugatti?

Ja, først et godt lag Nugatti og så et par skiver Norwegia oppå. Snadder!!

Anonymkode: 5a597...611

Skrevet

Mmmmmmm....trøffel! Høvlet over varm Mont d'Or!

Skrevet

Rødvin og kaffe. Både smak og lukt gir meg migrene. 

Skrevet

Sushi. Hva er greia? Smaker ekkelt og fleste jeg kjenner spiser det bare for det er "kult".

Vin

Funkishus

Tesla

Anonymkode: ab678...0c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Sushi. Hva er greia? Smaker ekkelt og fleste jeg kjenner spiser det bare for det er "kult".

Virkelig? Greit at du ikke liker, men mener du at dine venner er overvurdert også? Det du skriver sier mer om dine venners overfladiskhet eller evt din nedlatende holdning til dem enn det gjør om sushi. Og kult? Sushi har vært i Norge i tredve år minst, det er lenge siden kulhet var en faktor. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (PÃ¥ 5.7.2021 den 0.01):

😱 hvorfor det? Det er jo det beste som finns🥰

Anonymkode: 40e5d...bac

SJOKOLADE er det beste som fins 😄 Sex god nr 2 😜

Anonymkode: 8718a...35a

Skrevet

Vin.

Nugatti. BÃ¥de ekkelt og usunt.

Trøfler. Beklager, men det er bare ikke godt.

Russisk kaviar.

Rakfisk.

Bensinstasjonsboller. Inkludert de fra Espa.

Kreps og reker. Smaker jo bare sjøvann, og har en guffen konsistens i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...