Gå til innhold

Skal jeg reagere eller ikke bry meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan til barnet mitt er sammens med ny dame igjen, er 4 damen siden det ble slutt mellom meg og han for snart 7 år siden, jeg selv har kun hatt 1 etter han og holdt barnet utenfor.

Nå vil han at barnet skal møte ny dama, barnet blir usikker nesten hver gang, barnet ble veldig glad i forrige dame, og de var sammen i 1,5 år så ble det slutt, de andre 2 var han sammens med ca 6-7mnd, de møtte ikke barnet vårt, men hun siste damen møtte barnet og de hadde god kjemi, møtes etter ca 9mnd, jeg har alene foreldreretten og far er kun sammens med barnet 1 dag i noen timer, Nå maser den nye dame og møte barnet, de har bare vert sammen 1mnd, og hun har 2 barn fra før på 5 og 7, vår er snart 8,5 år, så har han en på 10,5 og 5,5 år, som ikke bor med han,men ene hos mor og den andre i fosterhjem.

Jeg håper virkelig ikke på flere barn på han nå. Når mener dere det er greit barnet møter nye dama? jeg synes at etter 1 mnd er for lite, jeg var sammens med min eks i 9mnd uten at barnet var i bilde.

så hva tenker dere?

Anonymkode: c9b3a...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor tidlig synes jeg. Tenker man introduserer ny kjæresten når man har vært sammen en stund og ser at forholdet er solid og at den nye kjæresten er en man virkelig kan tenke å dele resten av livet med. Dette finner man ikke ut av etter 1 mnd. 

Når far kun har samvær noen timer 1 dag i uken(?) så bør far bruke denne tiden på sønnen, kun de to, ikke med ny kjæreste og hennes barn.

Anonymkode: 490af...694

Skrevet

Det har du ingenting med, Hi. Men jeg er enig med deg. 

Anonymkode: 70c44...9d1

Skrevet

Ubrukelige foreldre gjør dumme valg. Jeg tror du bare får la det skje, og heller anta at barnet ikke kommer til å bry seg nevneverdig om en ny dame. 

Anonymkode: 2e96b...1cc

Skrevet

Alt for tislig, men har jo egentlog okke så mye å si siden det er så øite samvær.

Anonymkode: b0d81...616

Skrevet

Jeg ser ikke problemet så lenge de ikke sitter og råkliner og insisterer på å være nyforelsket foran barnet. Hva om man møter venner av det motsatte kjønn? Er det også forbudt? Jeg hadde mange gutte-venner på besøk når jeg gikk på skole, så ser ikke helt problemet. Noen av de hadde med sine barn og de lekte sammen, andre bare kom innom og vi satt å jobbet med skolearbeid osv. 

Anonymkode: 37f45...718

Skrevet

Ingen vits i å reagere, for du har ingenting du skulle sagt. Han er pappaen til barnet og så lenge han ikke driver omsorgssvikt har han like mye å si som deg..

Jeg er enig med deg da, men ting man ikke får gjort noe med er det ingen vits å bruke energi på.

Sørg for at barna har en trygg bass hos deg.

Anonymkode: 8ffc3...c62

Skrevet

takk for svar alle sammen

Men er ikke intressert i og ha fremmende mennesker hjemme hos meg, da far har samvær hos oss.

Jeg tror i alle fall vi drøyer en stund til

Skrevet

Først så må jeg si at du gir alt for mye personlig informasjon her. Det er for mye alder og info som er uvesentlig og som kan gjøre deg og far gjenkjennbar. Bare et tips, dropp unødvendig info om alder på barn, osv. 

Når far har så lite samvær så tenker jeg han bør fokusere på seg og barnet disse timene. Barnet skal ha tid med far og fars kjæreste er ikke en som trenger å delta på dette. 

Anonymkode: 5ca5c...e74

Skrevet

Takk for svar

Enig at fokuset bør være på barnet,men nå har jeg sagt nei at hun kan møte han før det har gått ca 1 år

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Takk for svar

Enig at fokuset bør være på barnet,men nå har jeg sagt nei at hun kan møte han før det har gått ca 1 år

Kan du egentlig bestemme det? 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Nei selvsagt ikke men hun står da fritt til å sette hardt mot hardt og si nei. Om far følger opp er en annen sak. 

Anonymkode: 5ca5c...e74

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

takk for svar alle sammen

Men er ikke intressert i og ha fremmende mennesker hjemme hos meg, da far har samvær hos oss.

Jeg tror i alle fall vi drøyer en stund til

Det kan ikke du bestemme om det ikke er din bolig alene. 

Skrevet
13 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

det kan jeg, så lenge jeg har aleneansvaret for barnet og de er under mitt tak

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.7.2021 den 8.50):

Det kan ikke du bestemme om det ikke er din bolig alene. 

Det er jo hjemme hos henne de har samvær!

Anonymkode: a8482...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...