Gå til innhold

Sønnen min er mye alene


Branok

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 16 år er mye alene. Han ønsker det selv sier han og sier han "snakker" med venner over nettet når de spiller spill. 

Har prøvd å finne ut hvorfor han ikke er ute med venner og om han faktisk har venner, noe alle (han selv, lærere, helsesykepleier) sier at han har. Han sier selv at han trives godt alene.

Han trener men ikke blant mye folk. Han har alltid vært sånn. Liker ikke store folkemengder. Han virker heldigvis glad da.

Jeg er redd han blir mobbet siden jeg ble det selv. Vil jo ikke lage problemer som kanskje ikke finnes,  men er dette vanlig? Ja jeg vet naturligvis at alle er forskjellige, og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

min man er sånn. sønnen også. Trives i livet. La det være. Jeg håper at min sønn finner jenta som skal få ham til å være litt mer sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet om en eneste venn av han, så syns jeg at det er litt rart. Har han aldri hatt med en venn hjem, eller nevnt en ved navn noen ganger? Det er litt spesielt at han ikke trener med noen heller, for det virker i overkant usosialt. Er du sikker på at det er gjennom spill han snakker med folk på nettet? Jeg tenker ikke incel, hvilket også er helt meningsløst så ung han er. Jeg tenker mer på ulike miljøer på nettet. Helt greit å like og være alene, men ikke alltid og aldri snakke om noen, i den alderen. 

Anonymkode: 93cd4...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vet du hvordan lærer og hs vet at han har venner? Hvis det er observasjoner er det jo null stress. Hvis det er fordi han sier det for å bli kvitt brysomme spørsmål er det noe annet.

Incel er bare tull å røre om. De går ikke på treningssenter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...