Gå til innhold

Slette folk på facebook fordi de ikke er aktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det?

Jeg titter innom fb av og til, legger svært sjelden ut noe selv(gjorde det for noen år siden)  og liker litt innlegg og skriver noen gratulasjoner. Altså en ganske passiv bruker. Chatten bruker jeg daglig. 

Har oppdaget noen ganger at folk har slettet meg, og jeg lurer på hvorfor. Ikke skjedd noe spesielt og det er folk som jeg føler jeg har hatt god kontakt med. 

Vet at fb ikke betyr så mye, men bare nysgjerrig🙂

Anonymkode: 2ee52...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert

Anonymkode: f078e...313

Skrevet

Jeg har bare venner på FB jeg har dialog med. Om folk ikke er aktive, deler eller kommenterer noe så ryker de ut. Om folk legger meg til så regner jeg det er fordi de ønsker å holde kontakt med meg. Å legge meg til for å «se hva jeg driver med» er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: ec891...9bf

Skrevet

Nei det kunne ikke brydd meg. Sletter heller de som er for aktive. Finnes grenser for hvor mange middagsbilder, treningsstatuser, ordtak og kopi fra Jodle jeg gidder fra en og samme person.

Anonymkode: b5bf2...766

Skrevet

Siler ut alle på Facebook og snap som jeg ikke trenger å ha der... Så ja. 

Anonymkode: cad5d...1c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nei det kunne ikke brydd meg. Sletter heller de som er for aktive. Finnes grenser for hvor mange middagsbilder, treningsstatuser, ordtak og kopi fra Jodle jeg gidder fra en og samme person.

Anonymkode: b5bf2...766

Haha..det er det jeg også har gjort. Har slettet noen som la ut 10 innlegg om dagen, så ble litt overrasket over at stille meg blir fjerna 😅Men helt greit.

hi

Skrevet

Husker da Facebook gjorde sitt inntog og hvor mange hadde 1000 til 1500 venner på listen sin. Var en på en fest,  så skulle alle addes selv om en aldri så de mer igjen 🙄

Har ca 170 venner men vurderer å skjære ned til 100. Når folk ikke gjør seg til kjenne i løpet av ett år i form av chat, event likes eller på annen måte, så ser jeg ingen grunn til å ha vedkommende som en venn. Dette være seg kollegaer, familie, venner og andre. 

Poster av og til, og alltids hyggelig med en tilbakemelding eller to. 

Anonymkode: dd736...322

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Husker da Facebook gjorde sitt inntog og hvor mange hadde 1000 til 1500 venner på listen sin. Var en på en fest,  så skulle alle addes selv om en aldri så de mer igjen 🙄

Har ca 170 venner men vurderer å skjære ned til 100. Når folk ikke gjør seg til kjenne i løpet av ett år i form av chat, event likes eller på annen måte, så ser jeg ingen grunn til å ha vedkommende som en venn. Dette være seg kollegaer, familie, venner og andre. 

Poster av og til, og alltids hyggelig med en tilbakemelding eller to. 

Anonymkode: dd736...322

Ja, jeg forstår deg og sikkert av samme som jeg er blitt fjernet. 

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg forstår deg og sikkert av samme som jeg er blitt fjernet. 

hi

En gyllen middelvei er nøkkelordet her da. 

Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg.

Mistenker at en del tror at jeg poster mye, men at jeg skjuler postene fra de, og derfor tar de meg bort.

Anonymkode: f76a5...bd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har bare venner på FB jeg har dialog med. Om folk ikke er aktive, deler eller kommenterer noe så ryker de ut. Om folk legger meg til så regner jeg det er fordi de ønsker å holde kontakt med meg. Å legge meg til for å «se hva jeg driver med» er jeg ikke interessert i. 

Skjønner jo på en måte det, men den siste som slettet meg var selv den som sendte meg en forespørsel. Det er ei jeg kjenner som jeg ville snakket med på butikken altså. Så synes jo at sletting av folk man kjenner godt er litt "furtete". 

hi

Skrevet

Hvordan merker dere i det heletatt at dere har blitt sletta?

Anonymkode: d5b7b...4b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan merker dere i det heletatt at dere har blitt sletta?

Anonymkode: d5b7b...4b4

Jeg merket det nå med at jeg så antall venner var endret. Vet ca hvor mange jeg har. Sjekket hvem som hadde likt forrige profilbilde (som jeg har hatt i åresvis😅), og vips der så jeg noen som det nå sto "legg til venn" på. 

Haha, ja, jeg har fritidsproblemer. Nå skal jeg logge av og komme meg ut😄

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Gjør dere det?

Jeg titter innom fb av og til, legger svært sjelden ut noe selv(gjorde det for noen år siden)  og liker litt innlegg og skriver noen gratulasjoner. Altså en ganske passiv bruker. Chatten bruker jeg daglig. 

Har oppdaget noen ganger at folk har slettet meg, og jeg lurer på hvorfor. Ikke skjedd noe spesielt og det er folk som jeg føler jeg har hatt god kontakt med. 

Vet at fb ikke betyr så mye, men bare nysgjerrig🙂

fordi de tror de er viktige. De skal vel være kostbare da, og vise deg at du må pleie vennskapet om de skal ha deg der.

Jeg gidder ikke ta meg bryet med å slette folk. Jeg godtar kun de som jeg har et ok forhold til, mobbere som legger meg til forstår jeg meg ikke på, frekke nok til å be om venneforespørsel for å stalke.. 

Anonymkode: 478d6...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...