Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Det blir både barn og voksne. Tips til billig men god mat og kaker ønskes 😃 Anonymkode: 2ed24...0b4
Optatium Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Vafler er jo fint da! Særlig om du finner melk/fløte eller rømme på halv pris. Melkecarer utgått på dato er ypperlig i vafler. Ellers kan en hjemmelaget Tomatsuppe (bokstomater er billig) med foccacia være veldig godt. Is er ikke dyrt, eller en brownie? Kanskje du har tilgang på rabarbra og kan lage smukdrepai, det er og billig og godt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Suppe med hjemmelaget foccacia til kan du gjøre veldig billig. Eventuelt hot dog. Is (Coop har 3 liter kjempebillig) og langpannekake(r). Anonymkode: 448b8...3c9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Må du feire bursdagen da? Ikke alltid jeg har råd til det. Velger heller å kose meg med kjernefamilien (barn og mann). Anonymkode: 4ad2a...238
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Hvor mange blir dere? Anonymkode: a4a0b...451
Himmel og hav Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Pizzasnurrer, boller, kanelsnurrer. Gjærbakst er rimelig mat og det blir mye ut av en kilo eller to med mel. Langpannekake bakt med kefir/ kulturmelk er også godt og rimelig. Da har du stor langpannekake for ca. en hundrelapp.
HeiteH Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Må du feire bursdagen da? Ikke alltid jeg har råd til det. Velger heller å kose meg med kjernefamilien (barn og mann). Anonymkode: 4ad2a...238 Hvorfor ikke heller svare på spørsmålet? Supper og focaccia er rimelig og godt. Eller pastasalat. Lapper, vafler og langpannekaker er rimelig dessert. Så koselig at du steller til feiring til tross for dårlig økonomi. Gode venner og familie stiller sikkert også med en kake om du spør 😊
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor mange blir dere? Anonymkode: a4a0b...451 12 voksne og 6 barn. Anonymkode: 2ed24...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Optatium skrev (2 timer siden): Vafler er jo fint da! Særlig om du finner melk/fløte eller rømme på halv pris. Melkecarer utgått på dato er ypperlig i vafler. Ellers kan en hjemmelaget Tomatsuppe (bokstomater er billig) med foccacia være veldig godt. Is er ikke dyrt, eller en brownie? Kanskje du har tilgang på rabarbra og kan lage smukdrepai, det er og billig og godt. Jeg har masse blåbær 😃 Jeg kan lage blåbærpai og kjøpe is 😍 Takk for inspirasjon 🧡 Anonymkode: 2ed24...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 HeiteH skrev (34 minutter siden): Hvorfor ikke heller svare på spørsmålet? Supper og focaccia er rimelig og godt. Eller pastasalat. Lapper, vafler og langpannekaker er rimelig dessert. Så koselig at du steller til feiring til tross for dårlig økonomi. Gode venner og familie stiller sikkert også med en kake om du spør 😊 Pastasalat var et godt tips. Det er kjempegodt 😍 Anonymkode: 2ed24...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Himmel og hav skrev (47 minutter siden): Pizzasnurrer, boller, kanelsnurrer. Gjærbakst er rimelig mat og det blir mye ut av en kilo eller to med mel. Langpannekake bakt med kefir/ kulturmelk er også godt og rimelig. Da har du stor langpannekake for ca. en hundrelapp. Ingrediensene til dette har jeg i kjøleskapet 😃 Anonymkode: 2ed24...0b4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 On 6/29/2021 at 10:55 AM, Anonym bruker said: Det blir både barn og voksne. Tips til billig men god mat og kaker ønskes 😃 Anonymkode: 2ed24...0b4 dropp det Anonymkode: 1c985...422
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): dropp det Anonymkode: 1c985...422 Har du virkelig ikke noe annet å gjøre enn å slenge drittkommentarer i tråd etter tråd? Anonymkode: 27371...3fe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 Betasuppe og nokon kaker .gjerne bruk bær som er modne no. Eller rabarbra kake eller pai Anonymkode: b91e8...110
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du virkelig ikke noe annet å gjøre enn å slenge drittkommentarer i tråd etter tråd? Anonymkode: 27371...3fe Men altså....om man har dårlig råd, er det faktisk ikke så dumt å droppe det? Iallefall ikke om det er en voksen som har bursdag. Om det er et barn, kan man kanskje til og med utsette det til man har råd? Om jeg ikke hadde penger til å arrangere bursdagsfeiring for meg selv eller mannen, hadde det virkelig ikke vært noen big deal å bare si at i år blir det ikke feiring. Anonymkode: 81018...05d
MammantilNurket Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 Indisk daal. Det er såååå godt, i tillegg til at der er vegansk og allergivennlig. Veldig enkelt å lage, og BILLIG! Server med ris, raita og chutney. Jeg bruker denne oppskriften …. https://www.godt.no/oppskrift/7475/proev-indisk-daal-som-en-top-chef
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du virkelig ikke noe annet å gjøre enn å slenge drittkommentarer i tråd etter tråd? Anonymkode: 27371...3fe Det tror jeg faktisk ikke hn har. Det gir nok en følelse av makt å svare slikt - trygt gjemt bak anonymknappene. Hi, lykke til med feiringen. Pynt pent med markblomster og lys, bruk noen av de gode tipsene du har fått her og nyt dagen. Gratulerer med dagen🍾 Anonymkode: 090a2...a27
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Men altså....om man har dårlig råd, er det faktisk ikke så dumt å droppe det? Iallefall ikke om det er en voksen som har bursdag. Om det er et barn, kan man kanskje til og med utsette det til man har råd? Om jeg ikke hadde penger til å arrangere bursdagsfeiring for meg selv eller mannen, hadde det virkelig ikke vært noen big deal å bare si at i år blir det ikke feiring. Anonymkode: 81018...05d Men hi ønsker å feire. Det er forskjellen på dere. Anonymkode: 090a2...a27
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men hi ønsker å feire. Det er forskjellen på dere. Anonymkode: 090a2...a27 Men om man faktisk ikke har råd, må man kanskje la være å gjøre ting man ønsker å gjøre, som strengt tatt ikke er nødvendig. Anonymkode: 81018...05d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men om man faktisk ikke har råd, må man kanskje la være å gjøre ting man ønsker å gjøre, som strengt tatt ikke er nødvendig. Anonymkode: 81018...05d Gud bedre!! Det er vel mye mellom å ikke ha råd og det å ha dårlig råd?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #21 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men om man faktisk ikke har råd, må man kanskje la være å gjøre ting man ønsker å gjøre, som strengt tatt ikke er nødvendig. Anonymkode: 81018...05d Den avgjørelsen tenker jeg at vi trygt kan overlate til hi, ikke sant? Hun har dårlig råd (ikke ikke råd) og ønsker tips til billige løsninger. Hvorfor klør det deg? Anonymkode: 090a2...a27
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #22 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Den avgjørelsen tenker jeg at vi trygt kan overlate til hi, ikke sant? Hun har dårlig råd (ikke ikke råd) og ønsker tips til billige løsninger. Hvorfor klør det deg? Anonymkode: 090a2...a27 Tenker at "dårlig råd" her egentlig høres ut som "ikke råd", all den tid man må spørre om noe som er super-super billig/nesten gratis å lage. Om man bare har dårlig råd kommer man vel selv på at man kan bake to skuffekaker (som oftest har man allerede alle ingrediensene i hus fra før) og servere kaffe og saft. Blir jo nesten ikke billigere enn det. Anonymkode: 81018...05d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2021 #23 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenker at "dårlig råd" her egentlig høres ut som "ikke råd", all den tid man må spørre om noe som er super-super billig/nesten gratis å lage. Om man bare har dårlig råd kommer man vel selv på at man kan bake to skuffekaker (som oftest har man allerede alle ingrediensene i hus fra før) og servere kaffe og saft. Blir jo nesten ikke billigere enn det. Anonymkode: 81018...05d Herregud!! Hva med å overlate dette til hi? Det er da uansett alltid fint å få tips om retter en ikke kommer på selv? Hvorfor må du tolke akkurat hvor dårlig råd hi har?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #24 Skrevet 1. juli 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Herregud!! Hva med å overlate dette til hi? Det er da uansett alltid fint å få tips om retter en ikke kommer på selv? Hvorfor må du tolke akkurat hvor dårlig råd hi har? Det jeg EGENTLIG sa i mitt første svar var at man helt fint kan la være å feire bursdag!! Anonymkode: 81018...05d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2021 #25 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det jeg EGENTLIG sa i mitt første svar var at man helt fint kan la være å feire bursdag!! Anonymkode: 81018...05d Nå VIL hi feire bursdag da! Og ber om tips til rimelig mat hun kan servere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå