Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Men nei. Jeg fikk påvist korona i november i fjor. Trolig smittet igjennom min kollega som hadde syk mann hjemme. Verken hun eller min familie ble syke, heldigvis. Jeg fikk symptomer som kraftig hodepine som varte i 2 uker, tungpusthet opp trapper, slitenhet og en merkelig mage. Den dag i dag sliter jeg med kortidshukommelsen, utmattelse og litt redusert lungekapasitet. Kroppen min fungerer ikke, ønsker meg tilbake til den gamle kroppen min som gikk tur i fjellet, hadde overskudd etter jobb og i helger til mine barn og som hadde kontroll på alt. Nå er det å legge seg nedpå etter å ha vært på jobb, gjort en aktivitet, bare gått en tur eller vært på stranda. Etter å ha vært på jobb siden jeg ble friskmeldt av koronaen så sa det stopp her for 1,5 uke siden, da klarte jeg ikke mer og endte opp sykmeldt. I første omgang 100%, for så å prøve meg i 50% om 2 uker og frem til ferien. Jeg er 35 år og frisk og sprek, ingen underliggende sykdommer, og nå er jeg her. Forferdelig tragisk og trist. Så ikke tro at dette er ufarlig for alle. Jo, de aller fleste blir helt bra, men noen sliter i ettertid, selv meg som var frisk fra før og ikke hadde de kraftigste symptomene. Anonymkode: f8d0b...550
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Den er lei. Det er kjipt. Men mange har det sånn etter influensa og. Og lungebetennelse. Og kyssesyken. Det er ikke uvanlig. Selv var jeg ikke meg selv igjen før et år etter mykoplasmalungebetennelse jeg hadde vinteren 2012. Det var kjipt, men det gikk over. Ønsker deg god bedring. Anonymkode: 7cfe2...639
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Glad jeg ikke fikk noen senvirkninger selv om jeg er 45år, røyker og er overvektig. Vært helt frisk i etterkant og ingen plager😊 Anonymkode: b8b87...b6f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den er lei. Det er kjipt. Men mange har det sånn etter influensa og. Og lungebetennelse. Og kyssesyken. Det er ikke uvanlig. Selv var jeg ikke meg selv igjen før et år etter mykoplasmalungebetennelse jeg hadde vinteren 2012. Det var kjipt, men det gikk over. Ønsker deg god bedring. Anonymkode: 7cfe2...639 Så bra det gikk over, håper på og regner m3d det her og. Takk. Anonymkode: f8d0b...550
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Glad jeg ikke fikk noen senvirkninger selv om jeg er 45år, røyker og er overvektig. Vært helt frisk i etterkant og ingen plager😊 Anonymkode: b8b87...b6f Så bra for deg, hadde håpet det jeg og. Hi Anonymkode: f8d0b...550
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Forstår hvordan du har det. ❤️ Jeg har hatt kyssesyken, som nevnt over mykoplasmalungebetennlse ca hvert eneste år, pleier å få influsa også, og nå er jeg på mitt 15 år med dine symptomer, trafikkulykke. Jeg kommer aldri til å bli bedre. Aldri. Men hva skal man gjøre? Håper du blir frisk. 😊❤️ Anonymkode: 2a2cc...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå