Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig med dating! Etter 20 år i forhold så strever jeg skikkelig.. hva er vanlig kontakt, hvor mye er for lite, hvor ofte er passe, når skal jeg kjenne følelser, hvorfor, hvordan, whaaaaaaat!! 😂

Noen som kan fortelle om sine erfaringer? 

Anonymkode: 1eb35...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn roen alene.

Anonymkode: dbfdd...3ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er så vanskelig med dating! Etter 20 år i forhold så strever jeg skikkelig.. hva er vanlig kontakt, hvor mye er for lite, hvor ofte er passe, når skal jeg kjenne følelser, hvorfor, hvordan, whaaaaaaat!! 😂

Noen som kan fortelle om sine erfaringer? 

Anonymkode: 1eb35...3cc

Er du på tinder? Begynn der. Du vil få 1000 likes de første dagene, så luker du de ut etterhvert. Chat og finn tonen med noen få av dem, ikke for mange. Ikke legg ut treningsbilder eller toppturbilder, menn synes det er turnoff. Lykke til. 

Anonymkode: 32672...781

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er du på tinder? Begynn der. Du vil få 1000 likes de første dagene, så luker du de ut etterhvert. Chat og finn tonen med noen få av dem, ikke for mange. Ikke legg ut treningsbilder eller toppturbilder, menn synes det er turnoff. Lykke til. 

Anonymkode: 32672...781

Skriver under på den. Etter opprivende skilsmisse var jeg underernært på sex og nærhet, da eksen drev sexnekt i nesten tre år. Registrerte meg på Tinder for å kikke litt, kanskje finne ONS eller fast partner for hygge og oppbygging av selvtillit. Var fast bestemt for å være alene, da samtlige partnere jeg har hatt i løpet av livet var enten utro, drev sexnekt eller annen uakseptabel oppførsel. Tre uker senere, så vips! traff jeg en mann, ble forelsket, og alt gikk plutselig automatisk. Nå er jeg samboer på tredje året, forlovet og gifter meg til neste år. 

Men selvfølgelig er det mange raringer der, så jeg hadde vært veldig våken hvis jeg var deg. På de tre ukene jeg har vært der før jeg traff samboer, pratet jeg med mye rart, fra perverse freaks til mammadalter til menn som trodde de var så deilig at jeg ville fly på tvers av landet for å ha en natt med dem. Så man må passe seg :) 

Anonymkode: 82e20...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...