Anonym bruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Fy søren så stresset jeg er. Har funnet drømmehuset og det har allerede kommet inn et bud. Vi skal drøye til i morgen, men herlighet så nervepirrende dette er🥵 Pulsen går på høygir og jeg er spent på om jeg får sove i natt🤪 Anonymkode: 5bba7...f23
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fy søren så stresset jeg er. Har funnet drømmehuset og det har allerede kommet inn et bud. Vi skal drøye til i morgen, men herlighet så nervepirrende dette er🥵 Pulsen går på høygir og jeg er spent på om jeg får sove i natt🤪 Anonymkode: 5bba7...f23 Føler med deg. Lurt på om jeg er den eneste som er såå jævlig stressa før en budrunde😅. Vi har også funnet drømmehuset. Vi la inn bud, over takst men jeg vet det går for mye mer. Så vi har tapt, det vet jeg. Likevel jævlig stressa i timene før vi la det inn. lykke til med budrunde Anonymkode: aedcd...910
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Føler med deg. Lurt på om jeg er den eneste som er såå jævlig stressa før en budrunde😅. Vi har også funnet drømmehuset. Vi la inn bud, over takst men jeg vet det går for mye mer. Så vi har tapt, det vet jeg. Likevel jævlig stressa i timene før vi la det inn. lykke til med budrunde Anonymkode: aedcd...910 Tusen takk, og lykke til til dere også🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 5bba7...f23
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Ja, det er skikkelig stress 😅 umulig å sove eller roe ned før det hele er over. Hvis ikke dere har satt ett tak allerede, anbefaler jeg deg å gjøre dette før dere går inn i budrunde. Fort gjort å øke over hva dere egentlig mener det er verdt midt i kampens hete. Vips så har dere plutselig slengt på noen hundretusen mer enn det er verdt. Anonymkode: 381c9...ada
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, det er skikkelig stress 😅 umulig å sove eller roe ned før det hele er over. Hvis ikke dere har satt ett tak allerede, anbefaler jeg deg å gjøre dette før dere går inn i budrunde. Fort gjort å øke over hva dere egentlig mener det er verdt midt i kampens hete. Vips så har dere plutselig slengt på noen hundretusen mer enn det er verdt. Anonymkode: 381c9...ada Tusen takk🥰 Vi har satt et tak. Er nervevrak her🥵😅 Anonymkode: 5bba7...f23
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Hvordan går det? Anonymkode: cc03d...679
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hvordan går det? Anonymkode: cc03d...679 Vi tapte dessverre😭 Strakk oss til 485 over takst, men mistet det likevel. Var en helt vill budrunde. Jaja, da var det ikke meningen. Håper at et nytt drømmehus dukker opp snart. Takk for at du spurte. Anonymkode: 5bba7...f23
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Vi tapte dessverre😭 Strakk oss til 485 over takst, men mistet det likevel. Var en helt vill budrunde. Jaja, da var det ikke meningen. Håper at et nytt drømmehus dukker opp snart. Takk for at du spurte. Anonymkode: 5bba7...f23 Nei, så kjedelig. Satse på det dukker opp noe like fint igjen snart. Det skal snu mot kjøpers marked nå i følge div meglere. Anonymkode: 381c9...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå