Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Sjekker dere at pengene faktisk kommer frem i etterkant? Anonymkode: 49936...4d9
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Jeg gir bare til saker jeg kjenner til fra f. eks media, og da helst saker der man samler inn til ting som hjertestarter til idrettshallen o.l. Der blir det ganske gjennomsiktig, for enten henger det en hjertestarter der når innsamlingen er over, eller så gjør det det ikke. Jeg gir ikke til privatpersoner. Endret 18. juni 2021 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Himmel og hav skrev (12 minutter siden): Jeg gir bare til saker jeg kjenner til fra f. eks media, og da helst saker der man samler inn til ting som hjertestarter til idrettshallen o.l. Der blir det ganske gjennomsiktig, for enten henger det en hjertestarter der når innsamlingen er over, eller så gjør det det ikke. Jeg gir ikke til privatpersoner. Smart 🙂 Anonymkode: 49936...4d9
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Kun saker jeg kjenner til og vet spleisen er reell. Sjelden jeg gir når det gjelder behandling av sykdom da skal de ha vært eksponert i media, være bekjente eller venner av bekjente. Jeg må vite at ting er sant. Anonymkode: 371b6...89d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Gir også kun til saker jeg kjenner til og som er saker der det faktisk trengs. Det der sommerhytta for eksempel.. opplegget var reelt, men en elendig sak å gi til. Anonymkode: f537a...034
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Vi har brukt det et par ganger til innsamling til skoletur ol, for foreldrene i klassen. Ellers gir jeg ike til privatpersoner, uansett om de gråter på tv. Anonymkode: c347a...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå