Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Hvis du svetter i hodebunnen da. Jeg svetter ofte, så vasker håret nesten hver dag. Anonymkode: 386c7...dea
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Barbalamma skrev (4 minutter siden): Nei. Lukter det ikke vondt av hodebunnen din da? Anonymkode: 386c7...dea
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Kommer an på hva som gjør at jeg svetter og hvor mye. Etter trening eller løping så vasker jeg selvsagt håret også. Men etter en normal svett dag så vasker jeg ikke håret igjen om jeg alt har dusjet den dagen. Anonymkode: 4e45b...e7d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Nei, men hvis jeg ikke trener hardt så blir jeg ikke svett i håret. Det lukter godt. Jeg vasker håret to til tre ganger i uka. Anonymkode: 2005b...fba
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 I mitt tilfelle er det jobb som gjør at jeg blir gjennomvåt av svette. Jeg svetter veldig mye i ansiktet og i hode. Er slik at håret blir våt av svette. Det er derfor jeg vasker håret så ofte. Hi Anonymkode: 386c7...dea
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Ja. jeg har veldig tjukt hår og tåler varmen dårlig, så da blir det stort sett vasking hver dag. Anonymkode: cd3ce...ec3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Hva da hver gang? Svetter vi ikke hele tiden? Anonymkode: 3b178...8af
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hva da hver gang? Svetter vi ikke hele tiden? Anonymkode: 3b178...8af Det er vel det som er ulikt fra person til person, og som er en av tingene som påvirker hvor ofte vi trenger å vaske håret? Jeg svetter i hvert fall generelt veldig lite, og nesten aldri i hår/ansikt/hode. Anonymkode: 2005b...fba
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): I mitt tilfelle er det jobb som gjør at jeg blir gjennomvåt av svette. Jeg svetter veldig mye i ansiktet og i hode. Er slik at håret blir våt av svette. Det er derfor jeg vasker håret så ofte. Hi Anonymkode: 386c7...dea Da hadde jeg også vasket håret ofte. Men vasker det ikke hver dag om jeg bare blir "vanlig svett" fordi det er varmt. Anonymkode: fd822...114
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er vel det som er ulikt fra person til person, og som er en av tingene som påvirker hvor ofte vi trenger å vaske håret? Jeg svetter i hvert fall generelt veldig lite, og nesten aldri i hår/ansikt/hode. Anonymkode: 2005b...fba Ja, noen mennesker har vært utsatt for brannskade så huden deres er full av arr, og derfor er også svettekjertlene deres ødelagt. De svetter ikke, sant det. Men ellers jobber svettekjertlene våre hele tiden, utsondrer svette hele tiden. Det varierer bare hvor mye svettede utsondrer. Men som regel svetter mennesker hele tiden. Det er derfor jeg humrer litt over "hver gang", for vi svetter hele tiden. Jeg skjønner intensjonen, akkurat som jeg skjønner intensjonen bak, "nei, er du her?!". Men jeg humrer litt over ordlyden. Anonymkode: 3b178...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå