Gå til innhold

Sperm donor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei .. jeg trenger kun støtte meldinger og positivitet   😌💛 

jeg og min samboer har nå venta i halvt år etter våres tur til å få barn. Før det prøvde vi i 3 år. Så ja vi er på venteliste for sperm donor og vi er veldig takknemlig for alle den støtte vi har fått fra Rikshospitalet og våres nærmeste. Denne prosessen har jo vært veldig trist og veldig vanskelig for oss beggeto. 
 

Men nå nærmere det seg at det blir våres tur og er vi veldig spente, spesielt min samboer. For meg er det lit mer blanda følelser på grunn av jeg har jo drømt om våres barn, min samboer er lavt asiater og har jeg sett for meg en liten blanda jente eller gutt. 
 

Før vi ble satt på lista var jo skrevet ned info om min samboer men kun øyenfarge , hår og høyde ikke noe med bakgrunn eller husker jeg feil ? 
 

Men det jeg vil gjerne høre er deres erfaring og opplevelse om den prosessen. Ikke noe negativitet vær så snill.. 

Klem til dere alle som går igjennom noe lignende ! Vi er ikke aleine .. 

Anonymkode: 2a23e...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at det er sommerfugler i magen og mange usikre og skremmende tanker.

I vårt tilfelle måtte vi benytte oss av eggdonor. Var forbudt i Norge på den tiden vi gjorde det- så i tillegg følte vi oss som lovbrytere også.

Jeg tenkte mye før vi gjennomførte på dna og at jeg i utgangspunkt ikke ville dele det med barnet vårt. Men jeg lover- en tenker ikke på det i det hele tatt i etterkant. Joda, en vet jo at barnet er blitt til ved donor- men en tenker ikke på det i hverdagen og følelsesmessig.

Jeg er 100% mamma til jenta vår.

Min svigerinne har 3 barn. Ingen av søskene er like- og ingen ligner på foreldrene. Så det med å kunne «se» at dere har benyttet dere av donor ville jeg slappet av på.

Masse lykke til i prosessen.

 

Anonymkode: 28ee7...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...