Gå til innhold

Noen som kan


Bymeandyou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan si deg det, men det vil bare være vondt.

Bedre om jeg ikke sier noe og du lever glad og lykkelig uvitende enn om jeg sier noe. For jeg tror ikke du tåler å høre det jeg får en følelse av.

Anonymkode: 88e00...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan si deg det, men det vil bare være vondt.

Bedre om jeg ikke sier noe og du lever glad og lykkelig uvitende enn om jeg sier noe. For jeg tror ikke du tåler å høre det jeg får en følelse av.

Anonymkode: 88e00...8a3

Finner jeg ikke kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en følelse av innen 2 år. Gjennom bekjente, eller på et treff/sosial sammenkomst. 

Anonymkode: c08fe...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg får en følelse av innen 2 år. Gjennom bekjente, eller på et treff/sosial sammenkomst. 

Anonymkode: c08fe...bf0

Håper du har rett❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymeandyou skrev (På 15.6.2021 den 21.43):

Finner jeg ikke kjærligheten?

Nei, og ja. Jeg har en følelse av at du allerede har funnet den, men snudd ryggen til den. Jeg har en følelse av at det er noe du vil. Jeg vil ikke ha noen forklaring, ikke min sak hvorfor. Jeg fikk bare en følelse av det.

Jeg håper jeg tar feil.

Anonymkode: 88e00...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei, og ja. Jeg har en følelse av at du allerede har funnet den, men snudd ryggen til den. Jeg har en følelse av at det er noe du vil. Jeg vil ikke ha noen forklaring, ikke min sak hvorfor. Jeg fikk bare en følelse av det.

Jeg håper jeg tar feil.

Anonymkode: 88e00...8a3

Det er en god fyr som jeg har vært mer enn betatt av i over 2 år som jeg prøver å komme over. Han sier at han ikke er interessert i et forhold. Så da prøver jeg å gå videre siden jeg ønsker mer et forhold enn bare gøy når det passer for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Det som kommer inn på radaren nå er flere veier, men et vendepunkt er påvei til deg. Når er ikke lett å si.... De dypere, mørke og gamle energikanaler viser på sin side at du ikke vil finne kjærligheten direkte, men heller fornuft og forståelse for og fra en annen, noe du vil finne ro i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

555666777 skrev (På 24.9.2022 den 17.26):

Det som kommer inn på radaren nå er flere veier, men et vendepunkt er påvei til deg. Når er ikke lett å si.... De dypere, mørke og gamle energikanaler viser på sin side at du ikke vil finne kjærligheten direkte, men heller fornuft og forståelse for og fra en annen, noe du vil finne ro i.

Har på følelsen at jeg ikke finner kjærligheten, bare så synd å få høre det også, når jeg er forelsket i en fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
Bymeandyou skrev (På 5.11.2022 den 17.52):

Noen som ser kjærliheten nærme seg? Evt noe annet koselig som kommer inn i livet mitt?
 

28.05.84

Noen som ser neste år at det dukker opp en mann eller annen koselig ting å glede seg til?
 

280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...