Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Tenker venner, familie og menn. Føler meg usynlige og at jeg ikke betyr noe for noen. Folk har nok med sitt. Lurer på hvor lang tid det hadde tatt dersom jeg ikke ga noe lyd. Drikker og er lei meg 😢 ikke kjæreste, lite venner og familie. Anonymkode: ceef3...7a0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Det er nok ikke lurt å sitte og drikke alene. Kork flaska og legg deg med en god bok. Anonymkode: f20ff...ada
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Tenker venner, familie og menn. Føler meg usynlige og at jeg ikke betyr noe for noen. Folk har nok med sitt. Lurer på hvor lang tid det hadde tatt dersom jeg ikke ga noe lyd. Drikker og er lei meg 😢 ikke kjæreste, lite venner og familie. Anonymkode: ceef3...7a0 Man betyr vanligvis ikke en dritt for andre enn mann, barn og foreldre. Sånn er verden blitt. Men trenger man noe mer enn de nærmeste, egentlig? Anonymkode: 7c8d7...2b2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Man betyr vanligvis ikke en dritt for andre enn mann, barn og foreldre. Sånn er verden blitt. Men trenger man noe mer enn de nærmeste, egentlig? Anonymkode: 7c8d7...2b2 Du har rett. Man er egentlig alene i denne verden og ingen kunne brydd seg mindre. Har ikke mann, Skal sove i hele morgen og kommer ikke til å bli savnet av noen. Skulle gjerne hatt noe mer å drikke. Hva er meningen med livet egentlig? Alle tenker på seg selv enten det er sex eller sosialt osv. Anonymkode: ceef3...7a0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Jeg gjør det ikke heller. Mann og barn blir det ikke her, har Asperger og vil ikke gi videre dritt genene fra pappa. Hva med oss som ikke får familie? Hvem skal jeg bety noe for? Anonymkode: 0eb64...4e6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 Null betydning for noen. Anonymkode: ceef3...7a0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Lurer på hvor mange tråder du vil lage i natt hvor jævlig du har det... Telt to foreløpig. Anonymkode: 5e8c8...225
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Snyt staten for litt skatt og du blir plutselig veldig viktig for staten. Da skal de ha tak i deg. Anonymkode: 64c77...472
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Takk takk. Så kjekt med omtanken... Anonymkode: ceef3...7a0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Lurer på hvor mange tråder du vil lage i natt hvor jævlig du har det... Telt to foreløpig. Anonymkode: 5e8c8...225 Tror du bommer grovt, sikter mot feil person. Anonymkode: a6e09...6f7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tenker venner, familie og menn. Føler meg usynlige og at jeg ikke betyr noe for noen. Folk har nok med sitt. Lurer på hvor lang tid det hadde tatt dersom jeg ikke ga noe lyd. Drikker og er lei meg 😢 ikke kjæreste, lite venner og familie. Anonymkode: ceef3...7a0 Vet hvordan du har det hi, er i samme situasjon selv. Anonymkode: a6e09...6f7
Pobie Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du har rett. Man er egentlig alene i denne verden og ingen kunne brydd seg mindre. Har ikke mann, Skal sove i hele morgen og kommer ikke til å bli savnet av noen. Skulle gjerne hatt noe mer å drikke. Hva er meningen med livet egentlig? Alle tenker på seg selv enten det er sex eller sosialt osv. Anonymkode: ceef3...7a0 Du sitter jo og tenker på deg selv du og. Da kan du vel ikke klandre alle andre for å gjøre det samme? Kom deg ut av boblen din og meld deg som frivillig en plass.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Man betyr vanligvis ikke en dritt for andre enn mann, barn og foreldre. Sånn er verden blitt. Men trenger man noe mer enn de nærmeste, egentlig? Anonymkode: 7c8d7...2b2 Helt uenig. Man betyr noe for dem man selv stiller opp for. Anonymkode: f01db...5f5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Regner med du har barn siden du er på dette forumet. Barna bryr seg vel om deg og dere har hverandre Anonymkode: 66926...815
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 Alle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg… Anonymkode: f20ff...ada
prekæs Skrevet 13. juni 2021 #16 Skrevet 13. juni 2021 Jeg tenker at du sikkert har det vondt, men mulig du må tenke litt igjennom hva som kom først. Din drikking eller venner som forsvant. Dessverre er det mange med slike tanker. "jeg kontakter ingen før de kontakter meg". Tenk litt gjennom hva du kan gjøre, ikke andre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #17 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Helt uenig. Man betyr noe for dem man selv stiller opp for. Anonymkode: f01db...5f5 Har du hørt om uttrykket "utakk er verdens lønn"? Det at man stiller opp for andre, betyr ikke automatisk at de stiller opp for deg. Anonymkode: 7c8d7...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Regner med du har barn siden du er på dette forumet. Barna bryr seg vel om deg og dere har hverandre Anonymkode: 66926...815 Barn er noen man har ansvaret for. De stiller ikke opp for deg når du har det vanskelig, og det skal de heller ikke gjøre. Barn blir noe helt annet. Anonymkode: 7c8d7...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har du hørt om uttrykket "utakk er verdens lønn"? Det at man stiller opp for andre, betyr ikke automatisk at de stiller opp for deg. Anonymkode: 7c8d7...2b2 Min erfaring er at de fleste gjør det, ikke alle, men de fleste. Du må imidlertid spørre. At andre stiller opp for deg er heller ikke noe mål på om du betyr noe for dem. En trener eller en lærer kan for eksempel være et veldig viktig menneske i et barns liv og nety veldig mye for barnet, selv om barnet ikke stiller oåp for treneren eller læreren. Anonymkode: f01db...5f5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #20 Skrevet 13. juni 2021 Det å få en meld betyr at personen har tenkt på meg. Er det jeg som sender blir de bare en påmindelse om at jeg eksisterer. Vil ha bekreftelse på at noen bryr seg om meg. Enig i at ungene ikke har den rollen, Lagt i hele dag og føler meg like tom og lei meg. Anonymkode: ceef3...7a0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #21 Skrevet 13. juni 2021 Minner meg om en sang Albert Åberg sang på barneTV da jeg var liten, rundt 1990: «ALLE DE ANDRE TENKER PÅ SEG… DET ER BARE JEG SOM TENKER PÅ MEG DET ER SYYYYNDEST PÅ MEG I VEEEERDEN» Om man vender fokuset utover får man det bedre. Dessuten er vi alle ansvarlige for oss selv og evne liv. Du er ikke et lite barn, du er en voksen med ansvar og mange muligheter. Ta tak Anonymkode: 8dc4c...57d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #22 Skrevet 13. juni 2021 Sånn er det. Livet er en fjert i universets dass, og i egoismens tidsalder er det mange som ikke har så stort nettverk. Anonymkode: fd7b4...b90
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #23 Skrevet 13. juni 2021 Hva gjør DU for å bry deg om andre 😊? Det er viktig å føle seg til nytte. Meld deg inn i Røde Kors eller Frivilligsentralen. Anonymkode: 9545b...4ba
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #24 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det å få en meld betyr at personen har tenkt på meg. Er det jeg som sender blir de bare en påmindelse om at jeg eksisterer. Vil ha bekreftelse på at noen bryr seg om meg. Enig i at ungene ikke har den rollen, Lagt i hele dag og føler meg like tom og lei meg. Anonymkode: ceef3...7a0 Om du i dag bare har ligget og i tillegg har drukket, da er det ikke rart du føler deg "like tom og lei" deg. Ta på deg skoene og gå deg en tur her og nå. Det er kanskje ikke så morsomt, men du vil føle deg bedre etterpå, fordi du vet at du valgte å gjøre noe som var bra for deg selv og din egen kropp. Anonymkode: c9999...616
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #25 Skrevet 14. juni 2021 I dag føles ting litegranne bedre. Jobb og hverdagen er her igjen. Men det å være alene om alt er slitsomt. Lite penger og alt ansvar om alt alene og ta stilling til alt med barn. Savner en kjæreste og det det innebærer med å ha en som bryr seg litt ekstra og ikke minst kos, nærhet og sex, Anonymkode: ceef3...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå