Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Jeg synes jeg leser eller hører om sykdom alle steder snart. Klarer nesten ikke tro på at jeg er frisk selv snart siden det virker uvanlig å være frisk. syk syk syk! Er ikke slik at jeg himler med øynene når noen får kreft, ms og sånn, men jeg føler det nesten er farlig å omgås mennesker for det du hører prat om er sykdom... Anonymkode: 66b1d...c21
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jeg synes jeg leser eller hører om sykdom alle steder snart. Klarer nesten ikke tro på at jeg er frisk selv snart siden det virker uvanlig å være frisk. syk syk syk! Er ikke slik at jeg himler med øynene når noen får kreft, ms og sånn, men jeg føler det nesten er farlig å omgås mennesker for det du hører prat om er sykdom... Anonymkode: 66b1d...c21 Jeg himler med øynene hver gang noen har det tungt her inne. Alle er så slitne hele tiden, av ingenting. Grinete folk som ikke takler et helt normalt familieliv. Anonymkode: 9c736...ab9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Jeg synes jeg leser eller hører om sykdom alle steder snart. Klarer nesten ikke tro på at jeg er frisk selv snart siden det virker uvanlig å være frisk. syk syk syk! Er ikke slik at jeg himler med øynene når noen får kreft, ms og sånn, men jeg føler det nesten er farlig å omgås mennesker for det du hører prat om er sykdom... Anonymkode: 66b1d...c21 Du himler med øynene når folk får alvorlige sykdommer.....sjarmerende.... Anonymkode: e22a9...9a6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du himler med øynene når folk får alvorlige sykdommer.....sjarmerende.... Anonymkode: e22a9...9a6 Uff,. Les ordentlig Anonymkode: 66b1d...c21
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg himler med øynene hver gang noen har det tungt her inne. Alle er så slitne hele tiden, av ingenting. Grinete folk som ikke takler et helt normalt familieliv. Anonymkode: 9c736...ab9 Ja jeg også synes alle er så slitne hele tiden men trenger ikke være familielivet. De er slitne av jobb, alt de skal, barna, venner, sykdom.. ja. Folk har ikke annet å gjøre enn å være slitne hele tiden. Er det vi som har stakkarslig energi eller kjører vi for hardt? Er sliten i dag men bare i dag. Blir ekstra ille med blå himmel. Men er alltid redd det er starten på ME eller noe når energien ikke er på topp Anonymkode: 66b1d...c21
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Hvordan klarte de det før i tiden, tro? Da de jobbet hele tiden mens det var dagslys, fra ung alder og med barn i beina? Anonymkode: ad10c...7d3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvordan klarte de det før i tiden, tro? Da de jobbet hele tiden mens det var dagslys, fra ung alder og med barn i beina? Anonymkode: ad10c...7d3 Hadde ikke media og de var her og nå. Kanskje er noe der. Anonymkode: 66b1d...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå