Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Det har skjedd et par ganger og nå trodde jeg faktisk at jeg kom til å dø. Sovnet på sofaen og våknet av at halsen er fullstendig tett og jeg hiver etter pusten. Det varer såpass lenge at jeg blir svimmel og føler at jeg besvimer. Når jeg så klarer å få inn litt luft får jeg brekninger og kaster til skutt opp mens jeg enda hiver etter pusten. Hva kan dette være? Anonymkode: b28c8...35e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Hvorfor tok du ikke kontakt med legen første gang det skjedde? Det kan være søvnapne, men selv ikke pappa med ekstremt mange pustestopp, har så store problemer at han kaster opp. Uansett må du ta kontakt med lege å finne ut hva det er. Jeg hadde vurdert å ringe legevakt allerede nå. Anonymkode: 9fd3a...4ba
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har ingen andre symptomer på søvnapné enn at jeg til tider snorker. Mannen har ikke sagt noe om pustestopp. Legevakten nå føler jeg blir en overdrivelse, jeg er jo helt bra nå, bare litt svimmel. Men jeg kan ringe i morgen, dette var skremmende. hi Anonymkode: b28c8...35e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det har skjedd et par ganger og nå trodde jeg faktisk at jeg kom til å dø. Sovnet på sofaen og våknet av at halsen er fullstendig tett og jeg hiver etter pusten. Det varer såpass lenge at jeg blir svimmel og føler at jeg besvimer. Når jeg så klarer å få inn litt luft får jeg brekninger og kaster til skutt opp mens jeg enda hiver etter pusten. Hva kan dette være? Anonymkode: b28c8...35e Det går over igjen av seg selv? Tar det lang tid? Anonymkode: a9b71...466
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det har skjedd et par ganger og nå trodde jeg faktisk at jeg kom til å dø. Sovnet på sofaen og våknet av at halsen er fullstendig tett og jeg hiver etter pusten. Det varer såpass lenge at jeg blir svimmel og føler at jeg besvimer. Når jeg så klarer å få inn litt luft får jeg brekninger og kaster til skutt opp mens jeg enda hiver etter pusten. Hva kan dette være? Anonymkode: b28c8...35e Er du veldig overvektig? Kan være du må ha pustemaskin. Gå til legen. Anonymkode: bc843...f7a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Tenker også angstanfall, faktisk. Eller ikke angst, direkte, men mer stress. Jeg er midt oppi et brudd, vi er henvist til bup med det ene barnet og det er vanvittig travelt på jobb. Jeg er overvektig, men er i god form og har ingen andre plager eller sykdommer. Det varer jo ikke så lenge, jeg svimer ikke av, men lenge nok til at jeg ble skikkelig redd. Får ringe legen i morgen, men fastlegen min er sykemeldt og det er lang ventetid hos vikaren. Men i dag ble jeg redd, og vil få det sjekket ut. Anonymkode: b28c8...35e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Har du kobberspiral? Jeg var sånn etter ett år med kobberspiral. Ante ikke hva symptomene var, legen fant ingenting. Fant en svensk gruppe på Facebook om kobberspiralen og bivirkningene tok den ut dagen etter var det borte. Helt utrolig! Anonymkode: fd988...c01
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 Dette har skjedd meg også flere ganger, spesielt om jeg ligger på ryggen. Kaster ikke opp men hiver etter pusten og blir uvel. Har tatt det opp med lege og ingen vet hva det var…. Sliter med angst så tror det er psykisk. Anonymkode: 52860...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå