Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Har dere noen forslag å friste med? I varmt sommervær reduseres interessen for middag....🙃 Og alt annet enn pølse og fiskepinner kan stå på menyen🥳 Anonymkode: 8bd9d...d00
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Alt er jo så mye enklere i varmen. Kokt eller stekt laks med salat og potetsalat. Kyllingsalat med fetaost. Hamburger. Strimler av svin, biff eller kylling med salat og couscous. Spekemat. Kyllinglår med salat. Tortillas (fyll de med det du vil). Mye enklere å slippe å tenke på tungt tilbehør. I går stekte jeg løvbiff, hadde avokado, div grønt, fetaost og aioli i en tortilla wrap. Perfekt. Cluet hos oss er lett/kaldt tilbehør. Anonymkode: e4b24...ed4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 I går hadde vi salat med skinke, hardkokte egg og rundstykker. Det er sommermat synes jeg. Tenkte vi skulle ha bakt potet en da, bare baker de i langpanna i ovnen og serverer med kryddersmør, baconterninger, skinke eller kjøttdeig, mais, purre, revet ost, rømme osv. Setter div tilbehør på bordet og lar folk fylle poteten sin selv. Anonymkode: 16e28...4e2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Takk for gode forslag😊 Anonymkode: 8bd9d...d00
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Alt kan grilles! Fisk, kjøtt, sopp, vegetarerstatninger, bønner/linser i alufolie osv osv Og en salat, fetaost og dressing. Selv elsker jeg å grille halloumi, så det er fast innslag Anonymkode: f4b8c...89d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Vi bruker mye kyllingsalat eller laksesalat i pitabrød eller tacolefse. Anonymkode: 75acb...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå