Gå til innhold

Apropos hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skulle velge hund kun ut i fra at jeg ville at den skulle ha størst mulig sjanse for god helse og langt liv, hva skulle jeg velge da?

(Dette er kun hypotetisk, altså, vi har ingen planer om å skaffe hund. Jeg lurer bare.)

Anonymkode: 23262...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google «friske hunderaser»

Anonymkode: 91896...f2c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Google «friske hunderaser»

Anonymkode: 91896...f2c

Jeg har gjort det, men fant mye forskjellig (og overraskende mange raser jeg aldri hadde hørt om). Jeg lurte bare på hva folk ville valgt hvis de bare skulle velge en.

Skrevet

Buhund er en frisk og hyggelig rase. Ikke mitt førstevalg, for det er Shetland Sheepdog og Collie, men skulle jeg byttet rase nå, hadde den vært på topp tre lista. 

Skrevet

Spitz, buhund, eller ring Agria forsikring å spør hvilken rase som er billig å forsikre 😆 De som er billigst å forsikre, er friske raser

Anonymkode: c40e6...c65

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Spitz, buhund, eller ring Agria forsikring å spør hvilken rase som er billig å forsikre 😆 De som er billigst å forsikre, er friske raser

Anonymkode: c40e6...c65

Smart tips! Forsikringsselskapene holder sikkert oversikten.

Skrevet

Dalmatiner er vel en at de hunderasene som lever lengst

Anonymkode: 60b6b...1d9

Skrevet

Dvergschnauzer er det veldig lite sykdom på.

Anonymkode: 218c4...299

Skrevet

Nå skal ikke vi ha ny hund når gamlemor tar kvelden, kanskje i morgen, kanskje om et par år, men om vi skulle hatt ny hund, så ville det stått mellom tre. Laekenois, groenendael eller schäfer. Schäfer fra friske linjer med rett rygg, vel og merke. 

Anonymkode: 44963...634

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nå skal ikke vi ha ny hund når gamlemor tar kvelden, kanskje i morgen, kanskje om et par år, men om vi skulle hatt ny hund, så ville det stått mellom tre. Laekenois, groenendael eller schäfer. Schäfer fra friske linjer med rett rygg, vel og merke. 

Her ble det en feil! 

Ikke laekenois, det er den av belgerne jeg ikke vil ha. Jeg ville valgt groenendael, tervueren, malinois, eller schäfer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...