Gå til innhold

Leggetid 10 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør 10 åringen legge seg syns du? Skolen starter kl 9.00.

Anonymkode: 3c873...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt ann på hvor tidlig barnet må opp. Sønnen min blir 10 i år å han legger seg 21.00 å må opp 7. 

Anonymkode: 57dc5...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Kommer jo litt ann på hvor tidlig barnet må opp. Sønnen min blir 10 i år å han legger seg 21.00 å må opp 7. 

Anonymkode: 57dc5...0ca

Min kan sove til 8.30 om han ønsker. Men vekker han gjerne 8.00

Anonymkode: 3c873...b4f

Skrevet

Vår 10-åring legger seg ca 20.30, noen ganger nærmere kl 21.00. Han våkner og står opp med oss andre rundt kl 07.00 hver morgen. 

Anonymkode: 31849...51a

Skrevet

Vår går på badet kl 21. Legger fra seg boka litt over kl 22. Opp kl 7.

Anonymkode: 957a6...f5b

Skrevet

Barn er like forskjellige som oss voksne når det kommer til søvnbehov.

Tommelfingerregelen er vel at åtteåringer skal legge seg klokken åtte, også kan man legge på et kvarter i året frem til de blir voksne.

Men noen unger sliter med å sovne om kvelden mens andre slukner med en gang de legger hodet på puta. Noen unger spretter ut av senga, sultne og klare for nye eventyr lenge før klokka ringer, mens andre omtrent må dras ut av senga med makt for de kunne sovet i tre timer til.

Du må nesten se an ditt barn.

Jeg sier at jeg ikke orker sånne drakamper om morgenen, er de så trøtte må de legge seg tidligere om kvelden. Så mine barn står stort sett opp greit om morgenen ;)

Nå er yngste her 12 år og legger seg halv ti, om jeg ikke husker helt feil gikk hun på badet halv ni og la seg senest ni når hun var 10 år.

Anonymkode: 8b463...756

Skrevet

Jente som blir 11 i år. Legger seg 21-2130. Opp 0740.

Anonymkode: ce69a...33b

Skrevet

Gutt, legger seg ca 21, litt før om han er veldig trøtt, litt senere om han holder på med noe, men ikke senere enn 21.30. 
Han er morgenfugl, og står lett opp om morgenen, men med for lite søvn utvikler han seg til en vandrende tordensky neste dag... 

Anonymkode: 99875...103

Skrevet

La seg 20.30 da de var 10. står opp 06.00

Anonymkode: 85674...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...