Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Heisann Nå i disse varme sommerdager er det kjapt og greit med en burger på grillen, men jeg sliter med å finne den perfekte dressingen. Fikk et tips om at på burger king bruker de hvit majones, så jeg kjøpte et glass med hellmann majones, og det synes mannen min var veldig godt, men jeg synes det er for mye eddik. Jeg er virkelig ikke noe glad i eddik. Så har dere tips til den perfekte dressingen, som det ikke er for mye eddik i? Anonymkode: 6f1df...015
amandine Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Jeg lager den selv, ketchup og majones, salt, pepper, dill, Worcestershire sauce og litt Dijonsennep.
frk Nilsen Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Hjemmelaget chiliaioli er best synes jeg, skal jeg lage typisk hamburgerdressing lager jeg samme type som amandine. I tillegg bruker jeg litt ekstra syre(sitron eller hvitvinsedikk) og tabasco.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Jeg er ikke glad i rømme- eller majonesbaserte sauser/dressinger, så jeg bruker sweet chili eller faktisk av ih til peppersaus på burgeren min. Anonymkode: 6bcdd...e0d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Tusen takk dere, her var det jo flere ting jeg kan prøve 🙂 Hi Anonymkode: 6f1df...015
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Jeg bruker som oftest aioli Anonymkode: e6f3c...944
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 amandine skrev (4 timer siden): Jeg lager den selv, ketchup og majones, salt, pepper, dill, Worcestershire sauce og litt Dijonsennep. Samme bruker jeg, men grillkrydder i tillegg👍 Anonymkode: 67042...9b7
HeiteH Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 (endret) amandine skrev (4 timer siden): Jeg lager den selv, ketchup og majones, salt, pepper, dill, Worcestershire sauce og litt Dijonsennep. Bruker akkurat det samme, men med litt sriracha i tillegg. Og så MÅ det være Heintz sin ketchup og Hellmann sin majo. Endret 7. juni 2021 av HeiteH
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Jeg lager min egen. Rømme, litt majones, ketchup, lake fra sure agurker, dill, salt, pepper og sukker. Da kan jeg styre selv hvordan jeg vil ha den, og den er lagd på et par minutter.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Den store hamburger dressingen på rema. Er lik de på gatekjøkkenet . Helt klart en favoritt hjem her Anonymkode: 78e02...9e4
frk Nilsen Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 HeiteH skrev (1 time siden): Bruker akkurat det samme, men med litt sriracha i tillegg. Og så MÅ det være Heintz sin ketchup og Hellmann sin majo. Lager majo selv, mye bedre enn Hellmann sin (Hellmann er bedre enn mills sin da)
HeiteH Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 frk Nilsen skrev (3 timer siden): Lager majo selv, mye bedre enn Hellmann sin (Hellmann er bedre enn mills sin da) Det er det nok, men så avansert er ikke jeg 😊
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 Så gøy at det har kommet så mange svar da Ser at jeg kanskje må prøve å mekke noe selv, mange av oppskriftene her inneholder jo bare ting man allerede har i skapet uansett. Tusen takk igjen, blir nok burgere i sola til helga 🍔 Hi Anonymkode: 6f1df...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå