Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hei, Hadde utdrikningslag for en måneds tid siden. Var jo en kjempeoverraskelse og opplegget var utrolig koselig. Så flott gjort av min forlover og ikke forventet ❤️ Likevel har jeg ikke følt meg mer «venneløs» eller ensom enn da. For har virkelig ikke venner. Jeg tar på meg mesteparten av skylda for det siden jeg har vært så opptatt med barn og studier i tillegg til full jobb. I tillegg har jeg ikke vært veldig frampå og bydd på meg selv, men har gjort noen forsøk.. Kanskje er jeg sær ?🤪 Det er mange hyggelige damer, men virker ikke som det er noen som ønsker å bli kjent med meg. Har også flyttet en del og de vennene jeg har hatt er spredd over alle hauger😅 Også har vi corona. Men har også flyttet en plass ingen har tid til nye venner. Det er et lite inkluderende samfunn her jeg bor. Men kjenner meg likevel så flau over at vi ikke var et par til da både mann og venninne prøvde å forklare hvorfor ingen kunne komme og at alle hadde gode grunner. Selvsagt skjønner jeg det og forventer ikke at noen skal stille opp på utdrikningslag for meg, spesielt ikke når de bare er bekjente. På utdrikningslaget var vi bare meg, forloveren og en til. Det var superkoselig, men som sagt så flaut siden jeg ikke kjenner hun ene snille damen som dukket opp. Det gjør noe med selvfølelsen.. Måtte bare få det ut, klarer ikke slutte å tenke på det.. Var flere som var invitert som jeg virkelig ikke kjenner, og kjenner jeg dør litt inni meg over at de ble invitert. Måtte bare få det ut☀️ Anonymkode: e89e6...5e1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Det verste var nok at en dame som jeg må forholde meg mye til, men ikke kjenner, ble invitert. I tillegg ble en annen dame jeg har pratet mye med tidligere invitert, men hun kom ikke. Denne damen tror nok dårlig om meg for noe noen andre gjorde. Så skamfullt 😖 Er det flere som har opplevd lignende, og hvorfor synes jeg det er så skamfullt? Det vrir seg virkelig i magen 😞 Anonymkode: e89e6...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå