Gå til innhold

Flere med 7. klassinger som er «obsessed» med telefonen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at vi maser og maser på at hun må legge den bort. Vi må fysisk gjøre noe sammen for at telefonen ikke skal være limt til hånda. Eventuelt ta telefonen og gjemme den i noen timer.

Syns det er helt pyton. 

Hun er sammen med venner av og til, men ikke ofte. Og hun går på teater, men ikke noe utover det - har sluttet på dans. Det har eskalert i løpet av pandemien 

Tar gjerne imot erfaringer og råd. 

Anonymkode: 1c032...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja både 5 og 7 klassingen, her har vi gått så langt at de ikke får sitte lengre enn en time, var hardt i begynnelsen, men ting er mye bedre nå...

Anonymkode: 04e3b...7bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja både 5 og 7 klassingen, her har vi gått så langt at de ikke får sitte lengre enn en time, var hardt i begynnelsen, men ting er mye bedre nå...

Jeg syns bare det er vanskelig å fjerne telefonen, i og med at det er der det sosiale skjer. Meldinger, snap, avtaler gjøres på sms/telefon osv. 

HI

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg syns bare det er vanskelig å fjerne telefonen, i og med at det er der det sosiale skjer. Meldinger, snap, avtaler gjøres på sms/telefon osv. 

HI

her avtaler de alltid på skolen , så akkurat det er det ingen problemer med. Snap har de ikke ennå

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg føler at vi maser og maser på at hun må legge den bort. Vi må fysisk gjøre noe sammen for at telefonen ikke skal være limt til hånda. Eventuelt ta telefonen og gjemme den i noen timer.

Syns det er helt pyton. 

Hun er sammen med venner av og til, men ikke ofte. Og hun går på teater, men ikke noe utover det - har sluttet på dans. Det har eskalert i løpet av pandemien 

Tar gjerne imot erfaringer og råd. 

Hvorfor skriver du ikke norsk? 

Anonymkode: 189f8...852

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skriver du ikke norsk? 

Anonymkode: 189f8...852

Fordi jeg er hjernevasket av amerikansk populærkultur. Takk for bidraget 🌞

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...