Gå til innhold

Hvor lenge bør en 50 ml ansiktskrem vare tenker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved daglig normal bruk. Har en liten uenighet med samboeren min her, hvor lenge har du det før den er tom?

Anonymkode: 956ea...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min varer ca to måneder. En påføring om dagen. 

Anonymkode: 378a5...a47

Skrevet

Kommer helt an på hva man ellers bruker. Bruker man samme krem morgen og kveld, eller har man en dagkrem ig en nattkrem? Bruker man serum i tillegg til ansiktskremen? 

Jeg bruker hudkrem fra et merke som har 30 ml-krukker, og har en dagkrem og en nattkrem.  I tillegg bruker jeg forskjellige typer serum og boost. En dagkrem varer da typisk 3-4 måneder for meg. 

Anonymkode: 49f86...3b7

Skrevet

Jeg vet ikke hva normal bruk er. For meg ville den holdt minst 2 år.

Anonymkode: 47de2...a29

Skrevet

Fire-fem dager.

Anonymkode: 0024a...682

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ved daglig normal bruk. Har en liten uenighet med samboeren min her, hvor lenge har du det før den er tom?

Hvorfor diskuterer du slikt med samboeren din? Er ikke det bare å kjøpe nytt når du er tom? 

Er det pga kostnaden og at dere har dårlig råd, så får du finne ett billigere merke som funker. 

Anonymkode: 525f2...e2c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor diskuterer du slikt med samboeren din? Er ikke det bare å kjøpe nytt når du er tom? 

Er det pga kostnaden og at dere har dårlig råd, så får du finne ett billigere merke som funker. 

Anonymkode: 525f2...e2c

Ja, det har jo ingen effekt som man ikke kan få av langt rimeligere kremer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Fire-fem dager.

Det var spørsmål om dagkrem ikke maske.

Anonymkode: 72780...17c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det var spørsmål om dagkrem ikke maske.

Jeg vet det.

Flere frekkheter på lur?

Skrevet

Er du fornøyd med ren merket? Tenkte å teste det, men har blitt med tanken foreløpg.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er du fornøyd med ren merket? Tenkte å teste det, men har blitt med tanken foreløpg.

Hi

Veldig fornøyd 

Har sensitiv hud som lett blir rødflammet og klør, men Evercalm fra Ren reagerer jeg ikke på i det hele tatt.

Huden blir myk og rolig, ingen irritasjon. 

Anonymkode: d08a7...aa1

Skrevet

Kjøpte i januar, holder ca ut juni, muligens litt til. Brukes minimum en gang pr dag, rett som det er oftere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg vet det.

Flere frekkheter på lur?

Hva er frekt med å synes det er mye å bruke en halv dl krem på 4-5 dg?

Det er snakk om ansiktskrem ikke bodylotion. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva er frekt med å synes det er mye å bruke en halv dl krem på 4-5 dg?

Det er snakk om ansiktskrem ikke bodylotion. 

Har jeg sagt at det er det, eller fortsetter du å «tolke»?

Du får spørre HI om hun synes det er OK at du bruker tråden hennes til mentalt breakdown over mitt svar.

Jeg trodde poenget var å svare ærlig, ikke å svare «riktig». 

Skrevet

Du får spørre HI om hun synes det er OK at du bruker tråden hennes til mentalt breakdown over mitt svar.

Herregud, kutt ut drittslengingen din-.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Herregud, kutt ut drittslengingen din-.

Hi

For all del...

Jeg svarte helt ærlig på ditt spørsmål, får bare nebbete innlegg tilbake fra en som ikke en gang gidder å svare på tråden. Så velger du å gå i strupen på meg.

Og dette skal liksom er par milliliter med ansiktskrem om dagen ta knekken på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Å nei. Du igjen. Har du en fetisj på å bombe tråder og deretter prøve å snu det til at det er alle andre som tar feil? Når alle andre har 50ml i to måneder og du bruker den opp på fire dager har du enten et tryne på størrelse med Østfold eller er bare ute etter å ødelegge. Tipper det siste.

Her holder nok krukka i tre måneder minst. Men det er jo stor forskjell på hvor lett kremen er. Jo lettere / tynnere, jo lenger varighet.

Skrevet (endret)

Jeg bruker serien Elemis og siden den er meget drøy i bruk, så har jeg den i ca 4 mndr. Kommer helt an på om det er sommer eller vinter. Er mer tørr i huden om vinteren og påfører to ganger daglig.

Om noen skulle bry seg med hva jeg kjøper i AS heimen så kaster jeg alt verktøyet hans på havet!

Endret av KellyTaylor
Skrevet
sug lut skrev (13 minutter siden):

Når alle andre har 50ml i to måneder og du bruker den opp på fire dager har du enten et tryne på størrelse med Østfold eller er bare ute etter å ødelegge. Tipper det siste.

Eventuelt bruker jeg fuktighetskrem på en måte som fungerer, slik at jeg ser bra ut. At to milliliter ansiktskrem om dagen har noen som helst effekt på et menneskes utseende, er i alle fall en bløff.

Og kanskje det å se bra ut handler om andre ting. Et minstemål av fornuft og høflighet, slike ting. Det skulle ikke forundre meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...