Anonym bruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Har sprengte blodkar og årenknuter. Allerede operert vekk noen, men nå har de blitt større på andre foten og jeg må betale 20.000 for å få de vekk, men tenkte å vente til i høst igjen. Er bare 29 år også. Har også synlige blodårer mange steder. Synes jeg har så ekkle føtter pga det Om man så bilde av bare bena mine kan man tro at det er en eldre dame sine føtter og så er jeg ikke engang 30. Har også noe appelsinlignende hud på lårene. Ser ut til at jeg får de stygge føttene som er i familien da. Og så fikk jeg strekkmerker som 16 åring og har spor etter disse. Dette betyr vel at jeg har dårlig konsistens på huden da.. får jo strekkmerker av ingenting jo. Jævla hud! og jævla kropp som må bli så stygge. Hvorfor må vi få så mye stygt? Anonymkode: 5d2d3...dd2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Snakk med terapeuten din om dette, og slutt å henge deg opp i ting som er helt normalt. Anonymkode: 3bcd2...b8f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Snakk med terapeuten din om dette, og slutt å henge deg opp i ting som er helt normalt. Anonymkode: 3bcd2...b8f hvorfor må slike ting være normalt? det irriterer meg at kroppen ikke bare kan drite i. Er så lei av moralpreken som dette. jeg skal operere vekk åreknutene, selv om dere nok synes det er helt sykt overfladisk. Anonymkode: 5d2d3...dd2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har sprengte blodkar og årenknuter. Allerede operert vekk noen, men nå har de blitt større på andre foten og jeg må betale 20.000 for å få de vekk, men tenkte å vente til i høst igjen. Er bare 29 år også. Har også synlige blodårer mange steder. Synes jeg har så ekkle føtter pga det Om man så bilde av bare bena mine kan man tro at det er en eldre dame sine føtter og så er jeg ikke engang 30. Har også noe appelsinlignende hud på lårene. Ser ut til at jeg får de stygge føttene som er i familien da. Og så fikk jeg strekkmerker som 16 åring og har spor etter disse. Dette betyr vel at jeg har dårlig konsistens på huden da.. får jo strekkmerker av ingenting jo. Jævla hud! og jævla kropp som må bli så stygge. Hvorfor må vi få så mye stygt? Anonymkode: 5d2d3...dd2 Tror ikke akkurat det er huden som er ditt største problem... Anonymkode: f42bf...bb1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Så bra at du fant enda en ting å klage over. Jeg tror du hadde hatt godt av litt feltarbeid i Libya. Anonymkode: d64bf...19c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Jeg skjønner deg godt. Jeg har strekkmerker og sprengte blodkar, cellulitter osv. Men jeg har snudd tankegangen nå som datteren min er 8 år. Jeg er livredd for at hun skal tenke sånn som meg. Nå tenker jeg at føttene mine er helt perfekt. Jeg kan gå med dem. Puppene henger som to middagspølseskinn men de har gidd barna mat. Hvis datteren kommenterer noe, f.eks at jeg har to skjeve fortenner, sier jeg at de er helt perfekt fordi jeg kan spise. Å hun er enig. Anonymkode: 2e560...efc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Jeg skjønner ikke denne streben etter perfeksjon... Det er virkelig ingen kropper som er perfekte altså, alle har noe, og da er da ikke åreknuter det verste. En fin og god kropp er en kropp som fungerer, som er frisk, som kan utføre det du ber den om. Anonymkode: 76a0f...ecd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg skjønner deg godt. Jeg har strekkmerker og sprengte blodkar, cellulitter osv. Men jeg har snudd tankegangen nå som datteren min er 8 år. Jeg er livredd for at hun skal tenke sånn som meg. Nå tenker jeg at føttene mine er helt perfekt. Jeg kan gå med dem. Puppene henger som to middagspølseskinn men de har gidd barna mat. Hvis datteren kommenterer noe, f.eks at jeg har to skjeve fortenner, sier jeg at de er helt perfekt fordi jeg kan spise. Å hun er enig. Anonymkode: 2e560...efc Uansett, er sikker på at du hadde valgt bort dette om du kunne. Fått finere pupper igjen og fått vekk både cellulitter og blodkarene. Hvorfor må vi bli så stygge? Anonymkode: 5d2d3...dd2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg skjønner ikke denne streben etter perfeksjon... Det er virkelig ingen kropper som er perfekte altså, alle har noe, og da er da ikke åreknuter det verste. En fin og god kropp er en kropp som fungerer, som er frisk, som kan utføre det du ber den om. Anonymkode: 76a0f...ecd Åreknuter er stygt. Hvorfor får vi så mye tull? Jævla veneklaffer som ikke klarer jobben sin. Noe så hemma. Vi må ikke være stygge for å friske altså Anonymkode: 5d2d3...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå