Gå til innhold

Redde badedyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærer dere barna deres å ikke legge på svøm etter badeleker som blir tatt av vinden? 

Her holdt det nesten på å gå galt nå når noen 12-13 åringer mistet enhjørningen sin og la på svøm etter den. Heldigvis var det voksne i nærheten (ikke foreldre)  som fikk hjulpet de tilbake til land og avverget dermed en katastrofe. 

Anonymkode: 9de49...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. 

Anonymkode: 9b2c7...342

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lærer dere barna deres å ikke legge på svøm etter badeleker som blir tatt av vinden? 

Her holdt det nesten på å gå galt nå når noen 12-13 åringer mistet enhjørningen sin og la på svøm etter den. Heldigvis var det voksne i nærheten (ikke foreldre)  som fikk hjulpet de tilbake til land og avverget dermed en katastrofe. 

Anonymkode: 9de49...5de

Ja, det har vi snakket med barna om flere ganger. Jeg har også snakket med eldstebarnet vårt som går tur med hunden vår alene at hvis den stikker av og løper ut i veien, så må hun ikke bare styrte etter. Da kan de ble påkjørt begge to, men stoppe og se at det er klart først.

Anonymkode: 71bd5...cc7

Skrevet

Ja, men takk for påminnelsen! 😊❤️

Anonymkode: 228dd...b8a

Skrevet

Ja. Men en stund siden jeg tok det opp. Så det skal jeg gjøre igjen. Holdt på å gå galt med søsteren min en gang pga det så jeg har hatt fokus på det da de var yngre. 

Anonymkode: b7325...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...