Anonym bruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Vurderer å flytte til Tønsberg.. Noen som er kjent? Vet du noe om utleiemarkedet? Er det lett å få leid en leilighet, og hva koster en 2 el 3 roms i måneden? Er området nedenfor Slottsfjell å anbefale? Fjerdingen? Det ser koselig ut.. Hvordan er beliggenheten? Takk for svar! Anonymkode: 8d809...98e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Det spørs hvordan du ønsker å bo. Ønsker du å bo der det skjer og har et godt sovehjerte (dvs ikke våkner av lyd og mennesker på og på vei fra brygga) så er området sentrum/Slottsfjellet veldig fint Idyllen er til å ta og føle på på Nordbyen. I gamle byen ( gråbr gt/prestegt, rundt der) får jeg mer inntrykk av at det er mye knark nå.. desverre.. Vil du ha det hakket mer stille, men alikevell sentralt (litt lengere gå-avstand til sentrum men byen er jo liten) så er Træleborg fint. Kommer du enda litt lengere bort, men samtidig gå avstand så havner du på Solvang. Her er det fint og stille Å leie i Tønsberg er dyrt. Vi leide en leilighet for 15 år Siden med 3 soverom for 10.000 kr. Det har nok økt betraktelig vil jeg tro. Det var rett ved sykehuset. spørs hva budsjettet ditt er på, men det er mye forskjellig til leie der ute. Tønsberg er en veldig fin by, anbefaller det på det sterkeste (jeg bor ikke der i dag, bor 15 minutter kjøretur unna. Tbg vil alltid være byen i mitt hjerte 🥰) Anonymkode: 3852f...b04
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Vi har selvsagt også Eik og Sem. Men da begynner vi å snakke om noe lengere avstander. (Ikke gå-avstand). Eik og Sem er veldig fine idylliske steder det og. Anonymkode: 3852f...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå