Gå til innhold

Markus/Marcus? -mobbing?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg liker navnet Marcus/Markus, men har et spørsmål til dere som har barn med dette navnet. Er det noen mobbing med "mark"? Jet vet at barn kan finne mange grunn til å mobbe, men vennen min sa at det er ikke pent navn på grunn av veldig mange som kalle barn "mark" eller noe slikt...

 

Liker du navnet? Hvilken av disse er bedre?

Anonymkode: 7772d...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min heter Marcus, han er nå 15 år, og har aldri blitt ertet for navnet sitt. 

Anonymkode: dae15...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Anonym bruker said:

Sønnen min heter Marcus, han er nå 15 år, og har aldri blitt ertet for navnet sitt. 

Anonymkode: dae15...1ce

Tusen takk for svar🙂 veldig fint navn han har!

Anonymkode: 7772d...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus er veldig fint, Mark er jo bare fint 🙂😉, tenker ikke på mark som i meitemark eller barnemark når jeg hører Mark. Tenker bare på Mark med engelsk uttale 🙂

Anonymkode: c3bf5...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Markus har aldri blitt ertet for navnet. Den koblingen til mark som du nevner har aldri vært et tema såvidt jeg vet, og han er 15 år nå.

Anonymkode: f9f6b...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Anonym bruker said:

Hei, jeg liker navnet Marcus/Markus, men har et spørsmål til dere som har barn med dette navnet. Er det noen mobbing med "mark"? Jet vet at barn kan finne mange grunn til å mobbe, men vennen min sa at det er ikke pent navn på grunn av veldig mange som kalle barn "mark" eller noe slikt...

 

Liker du navnet? Hvilken av disse er bedre?

Anonymkode: 7772d...02f

Jeg synes det er et nydelig navn ❤️ Kjenner 3 stk 2 med k og en c ,synes det er like fint med begge deler, så akkurat det spiller ingen rolle tenker jeg :) har aldri hørt at noen har blitt mobbet pga det heter Marcus/Markus

Anonymkode: 2943a...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Hei, jeg liker navnet Marcus/Markus, men har et spørsmål til dere som har barn med dette navnet. Er det noen mobbing med "mark"? Jet vet at barn kan finne mange grunn til å mobbe, men vennen min sa at det er ikke pent navn på grunn av veldig mange som kalle barn "mark" eller noe slikt...

 

Liker du navnet? Hvilken av disse er bedre?

Anonymkode: 7772d...02f

ALDRI i hele mitt liv hørt om noen som heter Markus som har blitt kalt noe med mark. 

Naboen her heter Mark. Eller Marc. Aldri tenkt på mark. 

Anonymkode: 7602d...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...