Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Noen som har tips til gode stringtruser når man har store indre kjønnslepper? Som holder disse inni trusa og ikke gnager seg inni det aller helligste? Anonymkode: 87254...dff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Overskriften er en selvmotsigelse. Anonymkode: 0a3e7...d8c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Overskriften er en selvmotsigelse. Anonymkode: 0a3e7...d8c Ok Anonymkode: 87254...dff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Overskriften er en selvmotsigelse. Anonymkode: 0a3e7...d8c Haha, tenkte det samme. String er string, det er en tynn trådaktig greie, og ikke så stor forskjell. Anonymkode: b1f44...f54
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Haha, tenkte det samme. String er string, det er en tynn trådaktig greie, og ikke så stor forskjell. Anonymkode: b1f44...f54 Ok Anonymkode: 87254...dff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Jeg har ikke brukt stringtruser på veldig mange år. Brukte da i flere år ingenting annet enn stringtruser. Husker det viktigste var å finne noen med god strikk, altså myke sømmer/strikker. Ble sømmene for harde så kunne det bli vondt, både her og der Og ikke minst - komforten mtp de indre kjønnsleppene ble mye bedre hvis jeg brukte truseinnlegg beregnet på stringtruse (brukte de fra Libress). Det er uansett generelt lurt om man har litt problem med at de kan komme litt i klem i enkelte bukser. Mine favoritt-stringtruser kom fra en av de billigere kjedebutikkene. Husker ikke helt hvilken, men tror det var H&M. Jeg hadde også noen som var dyrere, langt dyrere, men da som en del av et sett med en veldig god bh. Da var det Primadonna jeg brukte. De syntetiske "silke"-stringtrusene som finnes mange steder var drepen, enten pga. for tykke eller for stive sømmer, ofte med for lite elastisitet foran-bak, så unngå de. Og kjøp stringtrusene heller akkurat litt for store enn det motsatte. Jeg har hentet frem en gammel sommerbukse som har blitt passende igjen, og den er slik at jeg nok må dukke bakerst inn i et skap et sted og finne mine eldgamle stringtruser Anonymkode: c1c00...939
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke brukt stringtruser på veldig mange år. Brukte da i flere år ingenting annet enn stringtruser. Husker det viktigste var å finne noen med god strikk, altså myke sømmer/strikker. Ble sømmene for harde så kunne det bli vondt, både her og der Og ikke minst - komforten mtp de indre kjønnsleppene ble mye bedre hvis jeg brukte truseinnlegg beregnet på stringtruse (brukte de fra Libress). Det er uansett generelt lurt om man har litt problem med at de kan komme litt i klem i enkelte bukser. Mine favoritt-stringtruser kom fra en av de billigere kjedebutikkene. Husker ikke helt hvilken, men tror det var H&M. Jeg hadde også noen som var dyrere, langt dyrere, men da som en del av et sett med en veldig god bh. Da var det Primadonna jeg brukte. De syntetiske "silke"-stringtrusene som finnes mange steder var drepen, enten pga. for tykke eller for stive sømmer, ofte med for lite elastisitet foran-bak, så unngå de. Og kjøp stringtrusene heller akkurat litt for store enn det motsatte. Jeg har hentet frem en gammel sommerbukse som har blitt passende igjen, og den er slik at jeg nok må dukke bakerst inn i et skap et sted og finne mine eldgamle stringtruser Anonymkode: c1c00...939 Takk for godt svar😊 Det er nok mulig jeg har hatt for små truser når jeg tidligere har prøvd, så kanskje jeg skal prøve å gå opp en størrelse å se om gnagingen blir mindre. Jeg bruker stort sett bare truser av bomull, er ikke veldig stor fan av syntetiske undertøy. Tro om det finnes sømløse bomullstruser? Anonymkode: 87254...dff
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Sloggi sine Wow Lace. Anonymkode: 2e380...bbd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Takk for godt svar😊 Det er nok mulig jeg har hatt for små truser når jeg tidligere har prøvd, så kanskje jeg skal prøve å gå opp en størrelse å se om gnagingen blir mindre. Jeg bruker stort sett bare truser av bomull, er ikke veldig stor fan av syntetiske undertøy. Tro om det finnes sømløse bomullstruser? Anonymkode: 87254...dff Jeg foretrekker også bomullstruser. Men akkurat i stringtruser, der valgte jeg syntetiske (men da med truseinnlegg, for da holdes miljøet nedentil tørrere med dagens truseinnlegg), mest mulig sømløse. Bomullstrusene jeg hadde i string krympet ofte bittelitt, husker jeg, og sømmene var ofte tykkere på dem, så jeg fant aldri bomullsstringtruser jeg ble fornøyd med. Men kan jo ha skjedd litt fremgang på disse årene, for alt jeg vet Prøv litt forskjellig, og gå for de som kjennes mer komfortable heller enn ser pene ut. Så kan du heller ha penere og ev. dyrere til de mer spesielle anledningene Anonymkode: c1c00...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå