Gå til innhold

Hva er den beste luken du vet om, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby

Og huden/håret til min nye samboer lukter helt magisk! Og det spesielt når det lukter kun han, jeg blir helt tullete. De snakker om kjemisk tiltrekning, lukt og feromoner. I tilfelle trykker han inn alle mine! Elsker å snuse litt på han, da går pulsen ned, og jeg flyter inn i en drømmetilstand..

Anonymkode: 757d0...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 6/4/2021 at 12:40 PM, Anonym bruker said:

Jeg orker ikke lese i den tråden om vonde lukter, jeg blir dårlig bare av tanken ;)

Så da spør jeg hva den beste lukten du vet om er?

Mine er lukten av baby, håndklær som har tørket i solen, solkrem (ikke nødvendigvis fordi den lukter så god, men den gir så gode assosiasjoner), syrin, jasmin, skogen etter regnvær, når man tenner i ovnen...

Anonymkode: afbf3...cee

Roser :) og såpen jeg bruker nå av citrus, så synes jeg mange på jobb har gode parfymer som lukter godt

Anonymkode: 4a7fb...12e

Skrevet

Jeg elsker morgener på en høstdag hvor bladene var falt ned det er dis men ikke så kaldt at det fryser. Ellers elsker jeg T-bane og tog stasjoner som er i fjellet og har den kjeller/Berg lukten. Samme med en spesiell lukt fra oppgangen til besteforeldrene mine. Har luktet det en sjelden gang andre stedet og kjenner det igjen med en gang. 

Det sies at lukt er det som er mest undervurdert hos oss moderne mennesker. 

Anonymkode: ef289...190

Skrevet

Villroser

Anonymkode: b6154...0ad

Skrevet

Regnvåt varm asfalt om sommeren, saltvann og tang i fjæra, nykvernet kaffe, vanilje og den helt nyfødte babyen ❤️

Skrevet

Vendela sin sjampo! Hadde jeg hadde bedre råd så hadde jeg lett kjøpt den sjampoen bare pga den gode lukten. Men tror koster over 100 kr å det blir litt i dyreste laget,for meg som kjøper sjampo til 40 kr på dagligvarebutikken til vanlig.

Anonymkode: 4c55d...e38

Skrevet

Nykvernet kaffe, syriner, revet lime. 

Skrevet

Av en eller annen grunn -mamma

Og nykvernet kaffe

Anonymkode: f62ad...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...