Gå til innhold

Har du tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh yes! Et godt gammelt trampstamp 😂 Var 18 år da jeg tok den, i 2001. 

Anonymkode: 35bc8...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skrev tidligere i tråden at jeg ikke har tattis, men min far er så rar. Han har egentlig behandlet meg som en sønn, han har jo blant annet fått meg interessert i hard rock/metal, vinyl og Liverpool. Han sa når jeg var i 20-årene at han ville spandere en tatovering på meg hvis jeg ville ha, men er glad jeg takket nei. I dag så er man heller litt spesiell hvis man ikke har tatovering, føler "alle" har det. 

Endret av Elizabeth
Skrevet

Jeg synes hud uten tatoveringer er absolutt finest, så jeg forstår liksom ikke greia med tatoveringer.

Har i løpet av mine 50 år sett nøyaktig to tatoveringer som jeg har tenkt var fine - og jeg har sett mange på nært hold gjennom jobben min.

Har ikke tatoveringer, og greier ikke forestille meg at jeg plutselig skulle få lyst å ta en. Men for all del, kanskje jeg finner på når jeg er 90 år at jeg vil gjøre noe som jevnaldrende ikke gjør, og være litt sprø  ;)

Anonymkode: 1faa0...0bf

Skrevet
uhhuhher skrev (5 timer siden):

Tribal eller piggtråd rundt overarmen? Jeg er litt svak for dem. De er så ugly og harry, men samtidig så veldig tydelig et produkt av sin tid. Liker litt at folk er merket av tiden. Og så er det veldig gøy når en pent kledd forretningsdame har en sånn. Det er så menneskelig.

Sånn bånd rundt overarmen var en idé, eller en liten delfin ved hoftekammen da jeg reiste rundt i Australia! 🙈 

Er vel det som er med noe så permanent at moten og teknikker skifter såpass at det som er fint i år ikke er spesielt attraktivt om 20 år. 

Anonymkode: d1af8...fe3

Skrevet

1 ,ønsker ein til 🙂

Anonymkode: a06ff...319

Skrevet

Ingen. Det er ikke helt min greie. 

Skrevet

2, begge synlige dersom jeg har kortere arm enn 3/4. Begge har betydning for meg. Liker dem veldig godt. Har hatt dem noen år. Er 44. Har kanskje lyst på en til to til med tiden, men vet ikke hvordan de skal se ut enda, og da må det vente. De skal ha betydning for meg. 

Anonymkode: 45862...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...