Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg fikk mail fra intervjuer om hva som skulle foregå. Tid og sted. Jeg svarte at: takk for info. I dag får jeg ny mail: Glemte å oppgi adressen. Er dette noe jeg burde spurt etter i første svar ? Jeg visste nemlig adressen fordi jeg har lest på hjemmesiden. Hva svarer jeg i andre svar? Anonymkode: 9d271...ba1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Nei, nå overanalyserer du. Intervjuer burde skrevet adressen i første Mail, og rettet det opp med en ny.  Du gjorde ikke noe galt. Du kan skrive takk for info om adresse. Anonymkode: 8dd90...d39
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, nÃ¥ overanalyserer du. Intervjuer burde skrevet adressen i første Mail, og rettet det opp med en ny.  Du gjorde ikke noe galt. Du kan skrive takk for info om adresse. Anonymkode: 8dd90...d39 Okei 🙈🙈🙈 Jeg vil ha jobben ðŸ¤ðŸ¤ Anonymkode: 9d271...ba1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk mail fra intervjuer om hva som skulle foregå. Tid og sted. Jeg svarte at: takk for info. I dag får jeg ny mail: Glemte å oppgi adressen. Er dette noe jeg burde spurt etter i første svar ? Jeg visste nemlig adressen fordi jeg har lest på hjemmesiden. Hva svarer jeg i andre svar? Anonymkode: 9d271...ba1 Jeg hadde skrevet noe slik: Takk for info om adresse. Jeg hadde adressen fra hjemmesiden så tenkte ikke over at den manglet i eposten. Anonymkode: 73a16...fb3
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Okei 🙈🙈🙈 Jeg vil ha jobben ðŸ¤ðŸ¤ Anonymkode: 9d271...ba1 Ikke mist troen av en sÃ¥nn liten bagatell. Dette klarer du! Om du ikke dukket opp pÃ¥ intervjuet fordi du ikke visste hvor du skulle og ikke turte Ã¥ spørre hvor det var, sÃ¥ hadde det vært en tabbe.  Her har du ikke gjort noe galt 😊 Anonymkode: 8dd90...d39
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke mist troen av en sånn liten bagatell. Dette klarer du! Om du ikke dukket opp på intervjuet fordi du ikke visste hvor du skulle og ikke turte å spørre hvor det var, så hadde det vært en tabbe.  Her har du ikke gjort noe galt 😊 Anonymkode: 8dd90...d39 Så godt å høre ☺☺☺🙈🙈 Anonymkode: 9d271...ba1
HeiteH Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hadde skrevet noe slik: Takk for info om adresse. Jeg hadde adressen fra hjemmesiden sÃ¥ tenkte ikke over at den manglet i eposten. Anonymkode: 73a16...fb3 Ikke svar dette. Da virker du slitsom. Som en over svarer, dette er Ã¥ overanalysere. Du skriver et høflig takk for info.Â
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 HeiteH skrev (8 timer siden): Ikke svar dette. Da virker du slitsom. Som en over svarer, dette er å overanalysere. Du skriver et høflig takk for info. Ånei Jeg svarte det Anonymkode: 9d271...ba1
HeiteH Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ånei Jeg svarte det Anonymkode: 9d271...ba1 For meg høres du da ut som en sånn overforklarende, slitsom type som alltid må påpeke at du vet/har rett. Men det avgjør ikke om du får jobben eller ikke. Lykke til på intervju!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ånei Jeg svarte det Anonymkode: 9d271...ba1 Det tror jeg går helt fint. For meg viser dette svaret at du tar initiativ og er løsningsorientert, ikke at du er slitsom og opptatt av å alltid ha rett. Lykke til! Anonymkode: a8422...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ånei Jeg svarte det Anonymkode: 9d271...ba1 Ikke fall tilbake dit igjen nå.. I det der overanalyserende tankesettet. Det har iiiingenting å si at du svarte det. Det påvirker ikke om du får jobben. Men.. Du må slutte å overanalysere alt du sier og gjør i denne forbindelse, ellers kommer du til å ødelegge for deg selv på intervjuet. Du må prøve å være deg selv og så naturlig som mulig. Det blir ofte veldig synlig og falskt når man merker at kandidaten kun forsøker å si det de tror du vil høre, framfor å presentere seg selv som den de er. Anonymkode: 8dd90...d39
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg hadde skrevet noe slik: Takk for info om adresse. Jeg hadde adressen fra hjemmesiden så tenkte ikke over at den manglet i eposten. Anonymkode: 73a16...fb3 Det er ikke alltid adressen på hjemmesiden stemmer, de kan ha flere avdelinger eller liknende, så hva er vitsen med å påpeke dette? Anonymkode: 3752a...9bd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ånei Jeg svarte det Anonymkode: 9d271...ba1 Det går nok helt fint. Det viser bare at du har gjort forarbeidet ditt. Du har vært på deres hjemmeside og funnet ut at du ønsker å jobbe der. Altfor mange jobbsøkere ser anonsen på finn og søker, uten å egentlig vite hva jobben går ut på. Anonymkode: 69f1c...656
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 HeiteH skrev (3 timer siden): For meg høres du da ut som en sånn overforklarende, slitsom type som alltid må påpeke at du vet/har rett. Men det avgjør ikke om du får jobben eller ikke. Lykke til på intervju! Men det høres jo ut som det er det ho er og da🥴 Anonymkode: 15774...3e5
HeiteH Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Men det høres jo ut som det er det ho er og da🥴 Anonymkode: 15774...3e5 Ja, men man kan jo jobbe med seg selv. Et skritt i riktig retning er å stoppe med overanalysering og overforklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå