Gå til innhold

Blokkering på e-post!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg er blokkert på e-post hvordan kan jeg finne det ut? 

Har prøvd å sende mail, men det vises ikke i sendte elementer. Skjønner ikke. Noen som vet? 

Anonymkode: 99625...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det du sender til? Sikker på at det ikke er en sånn no reply-adresse?

Anonymkode: 9e98a...750

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvem er det du sender til? Sikker på at det ikke er en sånn no reply-adresse?

Har skrevet med personen før og fått svar. Kan det ha blitt blokkert og vet noen hvordan det blir for meg som avsender? Ser ikke som sendt hos meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har skrevet med personen før og fått svar. Kan det ha blitt blokkert og vet noen hvordan det blir for meg som avsender? Ser ikke som sendt hos meg. 

Ok, så det er en vanlig privatpersons adresse? Da kan det jo hende at den ikke er i bruk mer?

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ok, så det er en vanlig privatpersons adresse? Da kan det jo hende at den ikke er i bruk mer?

Ja, privat e-post. 

Skrevet

Mailer vises jo i sendte elementer uavhengig av om mottaker får den eller ikke. Sikker på at den har blitt sendt og ikke ligger og spinner i utboks?

Anonymkode: c8490...d67

Skrevet

Det høres mer ut som om problemet er på din side. Du må få den sendt ut fra din egen epost, før den kan komme frem til mottaker.

Gå inn i utboksen og se om du kan sende på nytt. Hvis du ikke kan det, må du finne ut hvorfor. Det kan være alt fra feil adresse, manglende nettilgang, feil innstillinger hos deg, til problemer med epost-programmet du bruker. Har du f.eks. huket av for å jobbe offline for å skrive e-posten i fred, så må du huke den vekk igjen, sånne ting. 

Anonymkode: 624ad...927

Skrevet

Problemet ligger hos deg. Sjekk utkast mappen. Ligger den ikke i sendt så er den ikke sendt. Ellers har noen vært inne i din Mail og slettet. 

Anonymkode: 51e71...0e8

Skrevet

Takk for svar.Nei, ligger ikke i sendte elementer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar.Nei, ligger ikke i sendte elementer. 

Nei, men ligger den i utboksen? 

Anonymkode: 624ad...927

Skrevet

Det har jeg opplevd når lagringskapasiteten er sprengt, da sendes ikke e-postene.

Anonymkode: b3471...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...