Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Vi gifter oss i august og jeg lurer pÄ om morgengave er vanlig Ă„ kjĂžpe?Og hva det eventuelt kan vĂŠređł Anonymkode: 65bbc...e13
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tenker at det viktigste er at du og mannen din snakker om dette. Har dere noen meninger om dette, forventninger? Ănsker dere Ă„ gi hverandre en spesiell gave for Ă„ minne om bryllupet? Jeg har helt ĂŠrlig aldri forstĂ„tt greia med sĂ„kalt morgengave. Man gifter seg, gir hverandre ringer, har gjerne en fest eller markering av dagen, noen drar pĂ„ bryllupsreise. For meg er bryllupsseremonien og ring mer enn nok. Men er kanskje greit Ă„ diskutere litt pĂ„ forhĂ„nd slik at dere har noenlunde likt forhold til det med morgengaver eller ikke. Lykke til med bryllupet Anonymkode: c380a...d9b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg tenker at det viktigste er at du og mannen din snakker om dette. Har dere noen meninger om dette, forventninger? Ănsker dere Ă„ gi hverandre en spesiell gave for Ă„ minne om bryllupet? Jeg har helt ĂŠrlig aldri forstĂ„tt greia med sĂ„kalt morgengave. Man gifter seg, gir hverandre ringer, har gjerne en fest eller markering av dagen, noen drar pĂ„ bryllupsreise. For meg er bryllupsseremonien og ring mer enn nok. Men er kanskje greit Ă„ diskutere litt pĂ„ forhĂ„nd slik at dere har noenlunde likt forhold til det med morgengaver eller ikke. Lykke til med bryllupet Anonymkode: c380a...d9b Takk for fint svarđ„° For oss er ikke det sĂ„ viktig hvis man ikke «mÄ». Vet ikke helt hva som er vanlig nĂ„ om dagene...Mamma mener vi mĂ„ gi noe, men sĂžsteren min mener det ikke trengs for det gjorde ikke de nĂ„r de gifta segđ Anonymkode: 65bbc...e13
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Takk for fint svarđ„° For oss er ikke det sĂ„ viktig hvis man ikke «mÄ». Vet ikke helt hva som er vanlig nĂ„ om dagene...Mamma mener vi mĂ„ gi noe, men sĂžsteren min mener det ikke trengs for det gjorde ikke de nĂ„r de gifta segđ Anonymkode: 65bbc...e13 Mine bekjente har stort sett latt vĂŠre Ă„ gi morgengaver. Der jeg bodde for noen Ă„r siden fikk jeg inntrykk av at det var forventet (av andre) at man ga hverandre morgengaver - men der var det ogsĂ„ veldig materielt fokus og statusfokus. Ellers i landet har jeg inntrykk av at det ikke er sĂ„ viktig, og de som gjĂžr det gjĂžr det ev. for egen del og ikke for Ă„ vise andre det. Vet at flere ogsĂ„ har avtalt Ă„ ikke bruke penger pĂ„ det, men heller legge penger pĂ„ noe felles de trenger eller Ăžnsker seg. Snakk med mannen din og sĂ„ gjĂžr dere det som fĂžles riktigst for dere to. Hva andre mener spiller ingen rolle Anonymkode: c380a...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ