Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Kommer stadig opp reklame på Instagram. Har noen av dere prøvd det? Spesielt bikinilinjen. Har mørkt og mye hår til godt nedpå lårene. Blir bare værre og værre syns jeg😩 For eksempel slkmyk. Anonymkode: 6e0ad...a0c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/haarfjerning-for-kvinner/laser-haarfjerning/braun-silk-expert-pro-pl5117-ipl-haarfjerning/p-1023611/ Jeg har brukt denne 3 ganger nå og har mindre hår på leggene og tror jeg merker litt endring under armene og bikinilinjen, men trenger flere behandlinger før jeg ikke trenger å barbere meg. Står i bruksanvisningen at man må ha 4-12 behandlinger... Snakket med en som hadde gjort 7-8 behandlinger før jeg kjøpte min og hun var veldig fornøyd og hadde nesten ikke hår igjen. Anonymkode: 27cc8...db2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Høres lovende ut. Hva med mandyskin? Bruker så mye tid på voksing. Er absolutt oppe til vurdering. Anonymkode: 6e0ad...a0c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Høres lovende ut. Hva med mandyskin? Bruker så mye tid på voksing. Er absolutt oppe til vurdering. Anonymkode: 6e0ad...a0c Jeg har mandyskin! Merker forskjell allerede etter to behandlinger! 🙌🏼 Anonymkode: 41b2b...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå