Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Eksamen om 1 uke, ikke kommet meg gjennom pensum, en oppgave skal leveres i overmorgen. Skrevet en tredjedel. Jeg klarer ikke forstå hvordan jeg skal greie dette😔 jeg sover 5 t en god natt, vanligvis ca 4 t. 100% jobb ved siden av. Har karret meg gjennom de foregående eksamenene og kommet utav dem med bena på bakken. Men nå... Jeg sliter og er sliten😬 noen tips for å greie et siste krampetak før jeg kan si at jeg har ferie fra skolen om ikke annet🤞🙏 Anonymkode: 8dd60...ace
sug lut Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 (endret) Hva er vitsen med en ræva utdanning? Gjør det ordentlig eller la det være. Endret 1. juni 2021 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 sug lut skrev (3 timer siden): Hva er vitsen med en ræva utdanning? Gjør det ordentlig eller la det være. Hvorfor si noe ræva når man kan la være? Anonymkode: 3bce8...4f0
Havhesten2017 Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Gjør det GODT NOK. Ta et overblikk hvor du er i oppgaven, analyser hva du trenger for å stå. Lag en plan på hver del og evt avsnitt. Bruk en pomodoro-app eller eggeklokke og sett på 20 minutters økter. Legg telefonen i et annet rom og jobb i konsentrerte 20-minutters-økter med korte pauser mellom. Er 20 minutter for kort, sett på 30 eller 40 minutter men ikke lenger. YOU CAN DO IT! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå