Gå til innhold

Noah, Adam,Liam eller Abel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adam

Abel

De to andre er jeg lei av fordi «alle» heter det.

Anonymkode: 34232...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ditt barn så vondt at du henter navn fra bibelen? Vil du folk skal tro barnet ditt er kristent?

Anonymkode: ced63...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor vil du ditt barn så vondt at du henter navn fra bibelen? Vil du folk skal tro barnet ditt er kristent?

Anonymkode: ced63...fad

Herlighet for en teit og hatefull kommentar da. 
Navnene Marie/Maria, Johannes, Benjamin, Eva, Anna, Andreas, Ada, Lea, Lydia, Aleksander, Alva, Daniel, Eli, Elisabeth, Hanna, Filip, Jakob, Jonathan, Johanna/-e, Ruben, Julia osv er heller ikke greit da?

Anonymkode: f9979...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liam er sønn av enslig mor, med bleika hår, tatoveringer, uten utdanning eller jobb! Noah også, om enn litt mindre typisk. Adam og Abel er....bare nei! 

Anonymkode: d066f...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke finne et navn som fungerer godt på norsk? 

Nils, Arne, Lars, Arve? Mye mer særpreg over disse! 

Anonymkode: bf073...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine alle🥰 Eg er veldig glad i Noah, sjølv om eg er høgare utdanna (med tanke på nokon trangsynte lenger oppe).

 

Best å ligge unna dette forumet dersom ein har lyst på gode svar på det ein spør om😖 Her er det veldig mange som gjemmer seg bak "anonym bruker" og spyr ut all dritten de kjenner inne i seg. Kjempetrist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Noah er fint 🙂, liker ikke de andre så godt, men det er helt greie. 

Anonymkode: 68b92...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/3/2021 at 9:38 PM, leahr said:

Fine alle🥰 Eg er veldig glad i Noah, sjølv om eg er høgare utdanna (med tanke på nokon trangsynte lenger oppe).

 

Best å ligge unna dette forumet dersom ein har lyst på gode svar på det ein spør om😖 Her er det veldig mange som gjemmer seg bak "anonym bruker" og spyr ut all dritten de kjenner inne i seg. Kjempetrist

Helt enig med deg... jeg syns mange svarer her er bare tull. Finnes det andre forum med mer respektfulle mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig_Madeleine skrev (11 timer siden):

Helt enig med deg... jeg syns mange svarer her er bare tull. Finnes det andre forum med mer respektfulle mennesker?

Eg er mest på babyverden, men har ikkje sett etter om de har egne grupper for navn. Syns i allefall det er mykje hyggelige folk der👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, leahr said:

Eg er mest på babyverden, men har ikkje sett etter om de har egne grupper for navn. Syns i allefall det er mykje hyggelige folk der👍😊

Da skal jeg prøve babyverden🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.6.2021 den 14.05):

Hvorfor vil du ditt barn så vondt at du henter navn fra bibelen? Vil du folk skal tro barnet ditt er kristent?

Anonymkode: ced63...fad

Du må være syk i hodet?

Anonymkode: 11ae3...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...