Gå til innhold

Bursdagsgave jente 10 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har deres jenter fått i bursdagsgave da de ble 10-12 å? . Vi har ikke hage. 

Anonymkode: 68563...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det fidget toys som er det kule nå. Alle jentene i klassen «trader» å leker med det. Litt som jeg drev med Pog, gogos og senere år pockemon.

Ellers er det klær, bøker, mobildeksler, smykker, søte bamser, spill, opplevelser som er greia.

Her fikk 10 åringen tastatur til iPaden  til bursdag. Nå bil hun bare ha fidget toys 😅

Anonymkode: 00b8a...4b5

Skrevet

Fidget toys her også. For alle penga😅

Anonymkode: c99ff...7ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her er det fidget toys som er det kule nå. Alle jentene i klassen «trader» å leker med det. Litt som jeg drev med Pog, gogos og senere år pockemon.

Ellers er det klær, bøker, mobildeksler, smykker, søte bamser, spill, opplevelser som er greia.

Her fikk 10 åringen tastatur til iPaden  til bursdag. Nå bil hun bare ha fidget toys 😅

Jeg finner ikke noe særlig fidget toys. Bestilte 3 stk fra en utenlandsk side. Og fant 2 på Ringo. Lett overalt her vi bor i Oslo. Hvilke brettspill kan du anbefale? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fidget toys her også. For alle penga😅

Anonymkode: c99ff...7ce

Hvor finner du fidget toys?

Skrevet

Tiårs dagen er spesiell, og da kan de ønske seg hva de vil. Den ene ønsket seg tur til London og den andre ville se fotballkamp i Barcelona. 

Anonymkode: 54f7b...a1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvor finner du fidget toys?

Du kan bestille fra Kinasider typ fruugo/wish(tar lang tid å få det) men kosmos leker på senteret her har tatt inn masse, så man kjøpe enkeltvis .. 

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har deres jenter fått i bursdagsgave da de ble 10-12 å? . Vi har ikke hage. 

Sykkel fikk begge mine til sin 10 årsdag :) 1 jente

Anonymkode: 12f1f...b08

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du kan bestille fra Kinasider typ fruugo/wish(tar lang tid å få det) men kosmos leker på senteret her har tatt inn masse, så man kjøpe enkeltvis .. 

Har lett på et par Kozmos, skal sjekke flere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har lett på et par Kozmos, skal sjekke flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...