Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Begynte plutselig å blø fra underlivet nå :/. Jeg har på prikken alltid 28 dager mellom hver gang jeg har mensen, og hadde mensen på ventet tidspunkt for litt over en uke siden (like mange dager som vanlig, og like mye blod) Har ikke hatt sex etterpå Var hos gynekolog for 6 uker siden og tok livmorhalsprøve og sjekket at alt er bra med innvendig ultralyd, alt var som det skulle være. Tok samtidig klamydiatest, den var også fin. Har noen opplevd det samme, der det ikke var snakk om livmorhalskreft eller spontanabort? Kjenner jeg ble stresset nå... Anonymkode: f03c2...347
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Mye eller lite bod? Kan det være en rift/ sår? Det hadde jeg forrige mnd... og det kom litt blod på papiret. Anonymkode: b41fb...e35
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mye eller lite bod? Kan det være en rift/ sår? Det hadde jeg forrige mnd... og det kom litt blod på papiret. Anonymkode: b41fb...e35 * blod! Anonymkode: b41fb...e35
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Er det mye?? Ta kontakt med lege i så fall! Anonymkode: 398a9...be2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Mye eller lite bod? Kan det være en rift/ sår? Det hadde jeg forrige mnd... og det kom litt blod på papiret. Anonymkode: b41fb...e35 Det blør mer enn det. Har tatt på bind. Bruker til info ingen hormonprevensjon. Anonymkode: f03c2...347
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Når var siste dagen i denne menstruasjonen? De så ingen cyster på GU? Anonymkode: 03cf9...000
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Når var siste dagen i denne menstruasjonen? De så ingen cyster på GU? Anonymkode: 03cf9...000 For 5 dager siden. Nei, ingen cyster eller noe annet påfallende. Jeg hadde fremdeles flere egg også, sa han. Blodet er rødbrunt forresten, ikke friskt blod. Anonymkode: f03c2...347
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): For 5 dager siden. Nei, ingen cyster eller noe annet påfallende. Jeg hadde fremdeles flere egg også, sa han. Blodet er rødbrunt forresten, ikke friskt blod. Anonymkode: f03c2...347 Jeg vil tro det kan være noe som er igjen fra forrige mens. Tror uansett du kan føle deg rimelig trygg etter en så nylig GU. Anonymkode: 03cf9...000
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Skjer meg til stadighet. Ikke noe farlig, men kommer litt med alderen har jeg funnet ut. Testet i bauger og kanter og er visstnok normalt. Hvis du har mye hele tiden eller en virkelig stor blødning/smerter får du kontakte legen. Anonymkode: 032ed...d14
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 Du har allerede fått sjekket at alt er som det skal, og vet at du er frisk. Jeg ville ikke tenkt noe mer over dette foreløpig. Kanskje fikk du et sår etter undersøkelsen, så falt skorpen av nå. Eller kanskje du har eggløsning. Eller kanskje du nærmer deg overgangsalder og syklusen er litt på bærtur (du sier ingen ting om alderen din). Hvis blødningen ikke gir seg, tiltar i mengde, eller det samme skjer igjen neste måned, kan du jo vurdere lege igjen. Slapp av, det er sannsynligvis ikke farlig 😊 Anonymkode: 1b47d...ee7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 Oppdatering: Blør enda, og nå er det friskt blod. Men har fått snakket med gynekologen på telefon i dag, og blitt beroliget (takk og lov for privatpraktiserende). Han sa at han kunne utelukke livmorkreft fullstendig basert på bildene han tok da jeg var der. Jeg tok andre dose av Moderna for kort tid siden, og lagde i den forbindelse et innlegg her inne om brå endring i humøret og gråteanfall. Dette gikk heldigvis like brått over etter noen dager, men gynekologen mener at både dette og blødningen jeg har nå kan være bivirkninger av vaksinen (hormonubalanse). Jeg skal i hvertfall melde inn begge deler som mulige bivirkninger. Anonymkode: f03c2...347
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Oppdatering: Blør enda, og nå er det friskt blod. Men har fått snakket med gynekologen på telefon i dag, og blitt beroliget (takk og lov for privatpraktiserende). Han sa at han kunne utelukke livmorkreft fullstendig basert på bildene han tok da jeg var der. Jeg tok andre dose av Moderna for kort tid siden, og lagde i den forbindelse et innlegg her inne om brå endring i humøret og gråteanfall. Dette gikk heldigvis like brått over etter noen dager, men gynekologen mener at både dette og blødningen jeg har nå kan være bivirkninger av vaksinen (hormonubalanse). Jeg skal i hvertfall melde inn begge deler som mulige bivirkninger. Anonymkode: f03c2...347 Kan legge til at gynekologen derfor mente at det ikke var nødvendig med mer undersøkelse eller prøver, dersom ikke det fortsatte i mange dager til nå, eller kom tilbake igjen senere. Anonymkode: f03c2...347
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Kan legge til at gynekologen derfor mente at det ikke var nødvendig med mer undersøkelse eller prøver, dersom ikke det fortsatte i mange dager til nå, eller kom tilbake igjen senere. Anonymkode: f03c2...347 Så bra at du fikk sjekket opp i det. Anonymkode: 6f11b...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå