sug lut Skrevet 31. mai 2021 #26 Skrevet 31. mai 2021 Men disse barna deres tørker seg selv etter dobesøk, eller?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #27 Skrevet 31. mai 2021 Jeg handler boxere til mannen også jeg, og han er fullt i stand til å ta vare på seg selv altså... Anonymkode: fc670...8b9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #28 Skrevet 31. mai 2021 sug lut skrev (8 minutter siden): Men disse barna deres tørker seg selv etter dobesøk, eller? Jeg er enig med deg. 14-åringer handler truser selv. Anonymkode: 13f23...91d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #29 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg er enig med deg. 14-åringer handler truser selv. Anonymkode: 13f23...91d Hvem bestemmer det egentlig? De er bare barn når de er 14 år, de tjener ikke egne penger og hvorfor er det så viktig at de handler inn sine egne truser/klær? Min snart14 åring har nettopp begynt å interessere seg litt for hva hun har på seg, hun er med og handler klær i blant og sier av og til ifra hva hun trenger eller ønsker seg, men er i det store og hele fortsatt fornøyd med at vi foreldre tar ansvaret for det meste av kleskjøpene. Hun er selvstendig og tar ellers mye ansvar for ting hjemme og jeg tror nok hun etterhvert vil overta ansvaret for kleshandling selv, det er ikke noe å stresse med. Anonymkode: 1deba...634
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #30 Skrevet 31. mai 2021 Comfyballs boxere (helsvart) og tegneserieboxere for det meste. Jeg handler inn tøy til de fleste i husholdningen. Anonymkode: bfaac...b05
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #31 Skrevet 31. mai 2021 sug lut skrev (2 timer siden): Men disse barna deres tørker seg selv etter dobesøk, eller? Hvorfor dette behovet for å rakke ned på andre, bare fordi vi velger å gjøre ting anderledes? Kanskje det er du som gjør feil? Må dine 14 åringer jobbe for å skaffe seg sine egne klær? Evner du ikke å forsørge de selv, men du er vel fattig da kanskje? Vi har forsørgerplikt til barna våre er minst 18 år. Forsømmer du denne plikten? Hvorfor har du et så enormt behov for at dine barn skal bli så fort voksne? La de få være ungdommer, så kan du ta ansvar for voksenverden en stund til. Anonymkode: 69852...1ba
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #32 Skrevet 31. mai 2021 Herlighet, noen skal bare kritisere alt. Det er virkelig ikke vanlig at 14-åringer kjøper alt selv, noen gjør det sikkert, men det er unntaket. Applaus til dere som har så superflinke gutter at de kjøper boksere selv, men vet dere hva? Jeg kjøper boksere til min fordi jeg vil det. Han har siste ord, men så lenge jeg betaler vil jeg at han skal ha kvalitet som sitter godt på og holder i mange mange vask. Jeg er også nøye med å lære dem verdien av penger, se etter salg og gjøre fornuftige kjøp. Det gjør jeg lettest ved å delta, ikke ved å sende de ut med penger alene. Anonymkode: 6a6d6...f85
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #33 Skrevet 31. mai 2021 Min liker Pierre Robert sine sportsboksere, sånne mikrofiber bokser. Holder veldig godt både på farge og fasong. Likte også de med han fotballspilleren som jeg ikke kom på navnet på, solgt blant annet på Cubus. Anonymkode: e3843...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå