Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Jeg har to gutter som var veldig glad i kos da de var små. Helt til 6.klasse omtrent. Men minstemor som går i 2.kl er ikke glad i klemmer og kos. Ikke vil hun bli holdt rundt for trøst heller. Er det normalt? Jeg trodde alle barn likte kos. Jeg tvinger meg ikke på henne men synes det er sårt. Jeg liker ikke å klemme selv, bortsett fra barna mine. Jeg husker ikke hvordan jeg var da jeg var liten. Anonymkode: 3f012...104
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Gutten min på 10 likte ikke klemmer noe særlig før, han hadde ikke tid eller ro til det tror jeg. 😛 Men han har snudd totalt og er en skikkelig klemmer nå. Anonymkode: 43ff9...96d
Gladjente00 Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Her har begge jentene mine elsket klem og kos men hun eldste snudde rundt 5-6 klasse og går nå i 8 klasse og får såvidt ta på henne nå 🙄 mens hun minste på snart 10 år kunne krøpet inn i meg hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg har to gutter som var veldig glad i kos da de var små. Helt til 6.klasse omtrent. Men minstemor som går i 2.kl er ikke glad i klemmer og kos. Ikke vil hun bli holdt rundt for trøst heller. Er det normalt? Jeg trodde alle barn likte kos. Jeg tvinger meg ikke på henne men synes det er sårt. Jeg liker ikke å klemme selv, bortsett fra barna mine. Jeg husker ikke hvordan jeg var da jeg var liten. Anonymkode: 3f012...104 Alle mine tre er kosegriser. Koser og klemmer masse. 5, 7 og 9 år. Anonymkode: 14cfb...c77
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Ja, i hvert fall glad i klemmer fra oss foreldre. Har tre gutter på 18, 14 og 9, 18-åringen er ekstrem, nesten for nærgående til tider, 14-åringen klemmer noen ganger i løpet av dagen + hver kveld før leggetid og 9-åringen vil jevnlig ha kos gjennom hele dagen. Anonymkode: 5eb54...d95
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Datteren vår på nå 16 år har alltid vært ei skikkelig pappa-jente og vil veldig gjerne ligge på fanget hans i dag og. Hun får lov av og til, men ikke hele tiden slik hun gjorde før. Gutten vår på 12 skal være litt tøff, og vil ikke klemme mamma mer, men jeg "stjeler" en klem av og til. Anonymkode: bb750...dd1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 5 åringen elsker kos fra meg og mormor, men ikke fra noen andre. Kan til nød klemme venninnene sine når de spør pent etter hadekos, men andre voksne får IKKE kos 😅 Anonymkode: 5aab7...fd6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 Eldste som nå er 13 er "for stor" (i følge han selv), var glad i klemmer inntil for 2-3 år siden. Jentene som er yngre (fra 10 år og nedover) er glad i klemmer. Anonymkode: 20eb6...544
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 Har en på 15 som sluttet med kos i 7-8 års alder. Nå begynner hun gradvis å ønske mer og mer kos, men bare av meg og ingen andre. 12-åringen elsker kos og må ha jevnlig gjennom dagen. Mest av meg det også, men vil ha pappa-kos ved leggetid. Anonymkode: 4ae67...7c8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 Eldste har aldri vært glad i klemming, men hun vil gjerne ha kos og fysisk kontakt på andre måter. Hun liker å sitte inntil, å bli klappet og srrøket på ryggen, at jeg fikler på håret hennes eller masserer nakken litt. Yngste liker kos og klemmer. Anonymkode: 1dc8c...2f5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 Datteren min som er 19 år, har aldri vært så glad i klemmer, som lite barn skulle det kun skje da hun ønsket, og be om klem var nytteløst. Og i dag er hun ikke glad i klemmer. Sønnen min på 14 år, har alltid vært kosegutt, og han deler fortsatt ut mange klemmer. Og er ikke mer enn 1 år siden han satt på fanget mitt og fikk trøst. Anonymkode: bd332...4cb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 5 åringen, gutt , elsker å kose og klemme. Jenta på snart 9 kan kose, men kun på hennes premisser . Anonymkode: 1b3d4...ba8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg har to gutter som var veldig glad i kos da de var små. Helt til 6.klasse omtrent. Men minstemor som går i 2.kl er ikke glad i klemmer og kos. Ikke vil hun bli holdt rundt for trøst heller. Er det normalt? Jeg trodde alle barn likte kos. Jeg tvinger meg ikke på henne men synes det er sårt. Jeg liker ikke å klemme selv, bortsett fra barna mine. Jeg husker ikke hvordan jeg var da jeg var liten. Anonymkode: 3f012...104 Alle barn er forskjellige. Vi har en av hver. Gutten elsker suss og kos,sitte på fanget, holde rundt. Jenta vår har aldri likt kos. Skjønner på en måte hva du mener at det er sårt. ❤️ Bare ikke vis det til barnet. Det er viktig. Virker som barnet er ganske lik deg da? Det vi gjorde, var å innføre " kosetid." det synes hun var gøy. Hun liker jo forutsigbarhet, vil vite alt som skal skje. Men at jeg plutselig sier:" Du.. Vet du hva det er nå?" da smiler hun og vet at det er kosetid. Da bare holder jeg rundt henne, og det må vare i min. 30 sekunder. Mye Lykke hormoner som skilles ut. Hun er født 8 uker for tidlig. Er var på å bli strøket på huden. Men hun vil jo ha nærhet, og det gir vi henne på andre måter. Må ikke nikose. Anonymkode: d484b...798
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 21 hours ago, Anonym bruker said: Jeg har to gutter som var veldig glad i kos da de var små. Helt til 6.klasse omtrent. Men minstemor som går i 2.kl er ikke glad i klemmer og kos. Ikke vil hun bli holdt rundt for trøst heller. Er det normalt? Jeg trodde alle barn likte kos. Jeg tvinger meg ikke på henne men synes det er sårt. Jeg liker ikke å klemme selv, bortsett fra barna mine. Jeg husker ikke hvordan jeg var da jeg var liten. Anonymkode: 3f012...104 Min vil bare bli koset av de næremeste venner og familie, ikke glad i det ellers Anonymkode: 10b49...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå