Gå til innhold

Husfarge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge passer best sammen med naboens farge på huset?

20210529_222639.jpg

Anonymkode: eef54...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det passe sammen med naboen, er det rekkehus? Alle passer jo egentlig da.

Jeg ville valgt blå om jeg fikk bestemme, for jeg liker å ha litt annen farge enn alle andre, og er så lei av grå som alle skal ha nå. 

Men jeg bor sammen med en mann som er litt mer nøytral av seg da, så kompromisset hadde nok blitt den midterste.

Den lengst borte var veldig kjedelig synes jeg.

Anonymkode: 9e2f9...d11

Skrevet

Skjønner godt hvorfor du setter deg mot naboen, det kan ha mye å si. Siden naboen er såpass "blass" eller nøytral, ville jeg valgt den blå. Ellers risikerer du å svekke fargen for dere begge. 

Skrevet
Optatium skrev (33 minutter siden):

Skjønner godt hvorfor du setter deg mot naboen, det kan ha mye å si. Siden naboen er såpass "blass" eller nøytral, ville jeg valgt den blå. Ellers risikerer du å svekke fargen for dere begge. 

Og med den blå må du male mye oftere enn med de to andre. Jeg ville nok valgt den i midten. 

Anonymkode: 290a9...df7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal det passe sammen med naboen, er det rekkehus? Alle passer jo egentlig da.

Jeg ville valgt blå om jeg fikk bestemme, for jeg liker å ha litt annen farge enn alle andre, og er så lei av grå som alle skal ha nå. 

Men jeg bor sammen med en mann som er litt mer nøytral av seg da, så kompromisset hadde nok blitt den midterste.

Den lengst borte var veldig kjedelig synes jeg.

Anonymkode: 9e2f9...d11

Enig med deg :)

Den blåfargen var veldig fin.

Anonymkode: fdfc5...e93

Skrevet

Vi har blått hus og er veldig fornøyd! 😃

Anonymkode: 5a57c...6be

Skrevet

Egentlig litt overrasket over at den blå ble mest likt her. Det var den fargen jeg først ville ha, men ble så usikker etterhvert.

Trodde egentlig alle ville ha grå (ikke med på bildet), men leser flere steder at alle går bort ifra det. Liker det også, men det passer ikke dette huset.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Egentlig litt overrasket over at den blå ble mest likt her. Det var den fargen jeg først ville ha, men ble så usikker etterhvert.

Trodde egentlig alle ville ha grå (ikke med på bildet), men leser flere steder at alle går bort ifra det. Liker det også, men det passer ikke dette huset.

Hi

Hva heter blåfargen? Huset vårt er malt i fjellblå. Veldig fint.

Anonymkode: 1a25e...862

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Og med den blå må du male mye oftere enn med de to andre. Jeg ville nok valgt den i midten. 

Anonymkode: 290a9...df7

Det vet jeg ikke om jeg er helt enig i at er et stort problem. Jeg har blått hus, det ble malt i 2015 med maling med 12 års garanti. Viser ingen tegn til behov for maling enda i alle fall. Men man må vaske og ta vare på den da ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva heter blåfargen? Huset vårt er malt i fjellblå. Veldig fint.

Anonymkode: 1a25e...862

Byge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...