Gå til innhold

Kraftig menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaring med meget kraftig menstruasjon? Jeg må ta opptil 12 cyklokapron i døgnet i 4-5 dager, og blør rikelige mengder. Synes det er både skummelt og irriterende. Skal svi av slimhinner i livmor snart, og håper på bedring etter det. Noen som har erfaring på området og vil dele? Er så sliten og lei nå...

Anonymkode: a0a6a...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye blør du? Jeg ligger rundt 130-140 ml, men ble bedre ved bruk av p pille og utrolig nok ved å endre kosthold (kom uventet på) nå trenger jeg ikke p piller 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a78f5...2e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mye blør du? Jeg ligger rundt 130-140 ml, men ble bedre ved bruk av p pille og utrolig nok ved å endre kosthold (kom uventet på) nå trenger jeg ikke p piller 🤷🏼‍♀️

Lå, ikke ligger, er vel mer korrekt å si. 

Skrevet

Jeg har blødd kraftig når jern lageret er lavt. Kanskje lurt å høre med legen dersom du føler det er unormalt? 

Anonymkode: e436c...f3b

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange ml, men det er mye. Går til privat gynekolog som henviste meg til sykehuset for endometrieblasjon. Må nok måle blodprosent og jernlager igjen ja..

Skrevet

Endometrieablasjon forandret livet mitt. Jeg håper du får operasjon snart. 

har ikke hatt mensen på 2 år nå, deilig. 

Tidligere måtte jeg tømme mens koppen hver 2-3 time i ca 3 dager. Så mistet alt for mye blod. 

i følge legen var mine jernverdier lave men innenfor normal området. 

Anonymkode: c3080...1cf

Skrevet

Så godt å høre! Håper virkelig jeg er en av dem som blir hjulpet av operasjonen som er om en uke. Takk for delte erfaringer fra dere :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke hvor mange ml, men det er mye. Går til privat gynekolog som henviste meg til sykehuset for endometrieblasjon. Må nok måle blodprosent og jernlager igjen ja..

Jeg hadde den operasjonen for noen måneder siden, fantastisk! Nå har jeg to ganger sett antydning til rosa på papiret én gang én dag av det som nok skulle vært mensen. Jeg hadde ekstreme blødninger og store smerter, nå får jeg i høyden litt PMS. Det er et nytt liv, så du kan glede deg!

Anonymkode: 8fdc0...f9b

Skrevet

Så flott å høre at du har blitt godt hjulpet av operasjonen! Håper jeg er like heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...