Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Kjenner dere til det? Anonymkode: bad77...79d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Hvorfor ønsker du å betale masse penger for en bastard som verken kan registreres som en rase, eller har kjente egenskaper? Det er mye bedre å betale 500 kroner og ta til seg omplasseringshund fra dyrebeskyttelsen. Du vet at hvis hunden har mangler eller helseproblemer, får du det ikke dekket av oppdretter? Det har vært en tråd om akkurat denne rasen på forumet for noen dager siden. Anonymkode: 787f9...ada
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Det finnes ingen som har rett til å kalle seg oppdretter når man avler på og avler fram bastarder. Kjøp deg en renraset hund! Anonymkode: 6348f...8fa
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Man kan vel ikke kalle seg oppdretter når man avler frem blandingshunder? En oppdretter må kunne vise til stamtavler, sørge for at foreldre er friske i flere ledd bakover, legge frem bevis på at foreldre er gått gjennom helsesjekk for rasen osv. Man kan ikke det med blandingshunder... Anonymkode: 2828d...b96
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Det var jeg som skrev om underbitt på min nydeligste maltipoo. Alt har ordnet seg her hos oss. Underbittet er ikke så ille, vi har fått en god sum penger tilbake fra selger som var virkelig rettferdig. Jeg vet at mange har sterke reaksjoner på bladningshunder, men vi har fått verdens fineste hund. Ikke er han bare skjønn å se på men også snill, god, husren fra dag en, smart, klarer seg fint alene, ja virkelig alt kom så raskt på plass. Så Hi ja man kan få en fin bladningshund. Du har ingen garanti for renrasede hunder heller. Anonymkode: 3dbf8...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå