Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Vi sliter med kommunikasjon og samarbeid. Vi har ei jente på 7 år, og har vært skilt i 3 år nå. Hele veien har det vært problemer med kommunikasjon og vi er aldri enige om noe. Jeg har bodd med denne mannen i mange år, og vet hvordan han prioriterer ting. Nevner jeg noe går han rett i forsvar, nekter for det, og gjør aldri noe feil. Jeg kontakter han ikke med mindre det er "viktig" for meg eller min datter, dvs hvis hun forteller meg ting så kan jeg spørre han ang det og han nekter da for at det er sånn. Jenta trives ikke på besøk hos far, men han sier det er fordi jeg har bedt henne si dette. Forstår ikke hvordan vi skal kunne samarbeide, han ser ikke ting slik alle andre ser de. Til og med når læreren gir han beskjed så har han en forklaring og læreren tar feil. Hva gjør dere som har problemer med samarbeid? Anonymkode: bd4fd...313
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Jeg ville fått ham med på familievernkontoret, og der hatt fokus på hva som er datterens beste (ikke at han er problemet). Er det virkelig ille, og han ikke vil være med til fvk, da ville jeg spurt barnevernet om råd, og forsøkt å få til at dere begge to går Cos-kurs, eller lignende. Anonymkode: 2991a...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå